خبرگزاری کار ایران

تکلیف مدیران بازنشسته همچنان نامشخص است

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۱۱۸

قانون منع بکارگیری بازنشستگان، در بخش ورزش حداقل پیشرفت خوبی داشت و اکثر روسای بازنشسته فدراسیون‌ها تعیین تکلیف شدند.

به گزارش ایلنا، اغلب روسایی که مشمول این قانون می‌شدند کناره‌گیری کرده و جایشان را به سرپرستان داده‌اند. در این میان تنها مهدی تاج از میان مشمولان این قانون با استفاده از شرایط ایثارگری به کار خود ادامه می‌دهد. با تمام اینها هنوز تکلیف دو رییس فدراسیون مشخص نشده. صادق فرجی و احمد ضیایی روسای فدراسیون‌های والیبال و کاراته با وجود بازنشستگی همچنان در جایگاه‌های خود باقی مانده‌اند. این دو رییس فدراسیون البته با پایان مهلت اولیه‌شان برای واگذار کردن مسوولیت، به دیوان عدالت اداری شکایت کردند تا با حکم این دیوان رییس بمانند. حکمی که قرار بود روز چهارشنبه گذشته صادر شود اما هنوز خبری از آن درز نکرده است.

پس از اینکه با اعلام کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان، رییس فدراسیون فوتبال توانست با استفاده از ماده 60، بازگشت به کار بگیرد، اعلام شد که صادق فرجی هم مدعی همین شرایط است. با این حال گویا در وهله اول درخواستش برای استفاده از قانون پذیرفته نشده و او به دیوان عدالت اداری شکایت کرده است. 

ضیایی هم دیگر فدراسیونی است که دست به دامان دیوان عدالت اداری شده است. ضیایی البته به دنبال استفاده از قانون بازگشت به کار ایثارگران نیست. او معتقد است فدراسیون والیبال از قوانین دولتی مستثنی است و با این استناد به دنبال ماندن در سمت مدیریتی‌اش است. پیش از این عنوان شده بود که جواب شکایت هر دوی این رییس فدراسیون‌ها روز چهارشنبه گذشته اعلام می‌شود و مشخص می‌شود که آنها ماندنی هستند یا خیر.

اینطور شنیده‌ می‌شد که هر دوی این روسا اعلام کرده‌اند که به حکم دیوان تمکین کرده و در صورت منفی شدن درخواست‌شان از فدراسیون‌ می‌روند. حالا دوشنبه است و چهار روز از روز چهارشنبه موعود گذشته است و هنوز خبری از این حکم نیست. حکمی که شواهد به نوعی نشان می‌دهد صادر شده اما از محتوای آن خبری در دست نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز