خبرگزاری کار ایران

ثبت‌نام بیش از ۴۰ هزار داوطلب در آزمون ارشد

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۱۳۴

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام ۴۰ هزار نفری داوطلبان در آزمون ارشد ۹۸ خبر داد.

 حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این خبر گفت: تا ظهر امروز یکشنبه ۱۸ آذر ماه سال ۹۷ تعداد ۴۰ هزار و ۸۰۴ نفر برای ثبت نام در این آزمون‌های ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ ثبت‌نام کرده‌اند.

 وی ادامه داد: همچنین ثبت‌نام بیست و چهارمین المپیاد علمی دانشجویی کشور از ساعت ۱۱ روز جمعه ۱۶ آذرماه ۹۷ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شده و روز یکشنبه ۲۵ آذرماه پایان می‌یابد.

توکلی افزود: بر اساس ضوابط هر یک از داوطلبان می‌توانند حداکثر در ۲ کدرشته امتحانی طبق ضوابط از رشته‌های امتحانی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام، متقاضی شرکت در آزمون شوند.بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون کارشناسی‌ارشد و اولین مرحله بیست و چهارمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور در روزهای پنج‌شنبه ۵ و جمعه ۶ اردیبهشت ۹۸ در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار می‌شود.

مشاور عالی سازمان سنجش در پایان اظهار داشت: کارت شرکت در آزمون نیز دوم اردیبهشت‌ماه ۹۸ توزیع می‌شود. همچنین اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره شرایط و ضوابط، تاریخ و نحوه ثبت‌نام برای شرکت در بیست و چهارمین دوره المپیاد علمی دانشجویی روز یکشنبه ۱۱ آذرماه منتشر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز