خبرگزاری کار ایران

آغاز ثبت‌نام ارشد از روز سه‌شنبه ششم آذر ماه/آمار نهایی ثبت‌نام در دوره‌های کاردانی غیرانتفاعی‌ها اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۱۴۴

مشاور عالی سازمان سنجش آمار نهایی ثبت نام در دوره‌های کاردانی نظام جدید و کاردانی به کارشناسی موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی را اعلام کرد.

حسین توکلی (مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور) با اعلام این خبر به خبرنگار ایلنا گفت: براساس اطلاعیه‌های سازمان در رابطه با تکمیل ظرفیت و همچنین پذیرش دانشجو در ظرفیت‌های جدید دانشگاه پیام نور موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین دوره‌های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دوره کاردانی نظام جدید که پذیرش در دوره‌های مذکور صرفا براساس سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد و پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی سال ۹۸ به شرح ذیل داوطلبان واجد شرایط ثبت نام و انتخاب رشته نمودند:

داشنگاه پیام نور تعداد ۳۷ هزار و ۷۱۷ نفر، موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی ۱۴ هزار و ۱۴۱ نفر، کاردانی ۴ هزار ۲۷۶ نفر ثبت نام و انتخاب رشته کردند. کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۴ هزار و ۴۳۲ نفر ثبت نام و انتخاب رشته کردند. فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی ۳۱ هزار ۴۲۵ نفر ثبت نام کردند.

وی در خصوص ثبت نام در مقطع کارشناسی ارشد گفت: دفترچه‌های آزمون مقطع کارشناسی ارشد هم زمان با ثبت نام آن از روز سه‌شنبه همین هفته ۶ آذرماه سال ۹۷ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز