خبرگزاری کار ایران

لزوم تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل مجموعه برج طغرل

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۰۲۷

رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر تهران بر لزوم تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل مجموعه برج طغرل تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدجواد حق شناس، رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران، در صدوششمین جلسه رسمی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران اطهار کرد: در بازدیدی که هفته گذشته به اتفاق آقایان سالاری، خلیل آبادی و سرکار خانم امانی اعضاء محترم شورای شهر و معاون فنی و  عمرانی شهرداری تهران از پروژه مهم فرهنگی واقع در منطقه ۲۰ تهران در محوطه تاریخی فرهنگی رازی (برج طغرل)داشتم، مواردی را مشاهده و به استحضار اعضای محترم شورای شهر رساندم و برای رفع مشکلات این پروژه بزرگ فرهنگی مواردی را به شهردار محترم و معاونت های ذیربط متذکر می شوم.

محمدجواد حق شناس افزود: بودجه تخصیصی در سال ۹۷-۹۱ حدود ۸۹ میلیارد بوده و عملکرد آن حدود ۱۰۴ میلیارد بوده است که نشان از تلاش موثر سازندگان عمرانی شهرداری و پیمانکاران آن پروژه است.

وی ادامه داد: با توجه به عدم تخصیص کامل به بودجه سال جاری، میزان مطالبات پیمانکاران به حدود ۲۰ میلیارد تومان رسیده است و بخشی از این پروژه مانند سالن های سینما، کتابخانه و موزه با تخصیص کل اعتبارات می تواند تا پایان سال جاری و حتی ایام مبارک دهه فجر به بهره برداری برسد.

حق شناس تصریح کرد: انتظار این است شهرداری در خصوص تکمیل پروژه های نیمه تمام بویژه با درصد بالا نسبت به پیشرفت و تکمیل آنها اقدام کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز