خبرگزاری کار ایران

جلوگیری از تردد اتوبوس های دودزا در کرج/ پروژه های آلاینده شهرداری تعطیل می شود

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۷۷۸

معاونت خدمات شهری شهرداری کرج گفت: به رانندگان اتوبوس و تاکسی هایی که وسایل نقلیه آنان دارای عیب و نقص فنی است توصیه می‌شود نسبت به رفع عیب خودروی خود اقدام کنند.

به گزارش ایلنا، حسن مدیرروستا، اظهار کرد: برای جلوگیری از افزایش آلودگی هوا در این روزها، از تردد خودروهای دودزا و با آلایندگی بالا  در سطح شهر جلوگیری می شود.

به گفته معاون خدمات شهری شهرداری کرج، طی این مدت از حداکثر توان ناوگان حمل و نقل عمومی برای جابجایی مسافر با لحاظ کردن سلامت کامل خودروهای حمل و نقل عمومی تحت پوشش شهرداری‌، استفاده خواهد شد.

مدیرروستا با اشاره به آلودگی هوای کرج، افزود: کلیه فعالیت‌های عمرانی که موجب تشدید آلودگی هوا شود، متوقف خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج در ادامه از توزیع رایگان ماسک صورت به منظور مقابله با عوارض ناشی از گرد و غبار هوا بین کارگران بخصوص کارگران فضای سبز خبر داد و یادآور شد: استفاده از ماسک استاندارد توسط کارکنانی که بر حسب وظیفه ملزم به حضور فیزیکی در سطح شهر هستند، ضرورت دارد.

مدیرروستا گفت: در روزهایی که آلودگی هوا در شرایط ویژه قرار دارد، امور اداری مناطق و سازمان‌ها باید با مرخصی بیماران قلبی و ریوی موافقت کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز