خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

اهمیت پرداخت زکات در جامعه تبیین شود/زکات پشتوانه مالی مهم اسلام است

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۷۲۹

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه اهمیت پرداخت زکات در جامعه تبیین شود گفت: زکات پشتوانه مالی مهم اسلام است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،آیت الله نورالله طبرسی امروز شنبه در جلسه زکات اهمیت پرداخت زکات را بسیار بالا عنوان کرد و گفت: پرداخت زکات یک امر واجب است و همه باید برای جمع آوری و پرداخت اهتمام ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه زکات پشتوانه مالی مهم اسلام است افزود: باید نسبت به اهمیت و ترویج زکات تبلیغ لازم صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه پرداخت زکات زمینه ساز گسترش عدالت و کاهش فقر در جامعه خواهد بود، گفت: مسئولان باید با گسترش فعالیت های تبلیغی در نهادینه کردن فرهنگ پرداخت زکات تلاش و همت ویژه ای به کار گیرند.

وی افزود: با وجود اینکه مردم در شرایط فعلی از معیشت خوبی برخوردار نبوده و از عملکرد مسئولان نیز راضی نیستند اما در پرداخت زکات اهتمام ویژه دارند که جای بسی خوشحالی است.

آیت الله طبرسی گفت: با توجه به اهمیت زکات و امر به معروف اما مسئولان ما در این جلسات بطور مستمر حضور پیدا نمی کنند این در حالیست که ما بایستی امر به معروف را بر جسته و منکرات را کم رنگ یا از بین ببریم.

وی ادامه داد: پرداخت زکات نمود عینی دستورات اجتماعی دین مبین اسلام به شمار می رود و برای اینکه بتوانیم فرهنگ پرداخت زکات در جامعه امروزی را رشد و ترویج دهیم باید افراد را با فلسفه وجودی و تاثیرات این فریضه الهی بر توسعه فعالیت های اقتصادی جامعه آشنا کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز