خبرگزاری کار ایران

در جنایتی هولناک رخ داد؛

قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با شلیک اسلحه در کرمانشاه /یک نفر مجروح شد

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۴۴۶

معاون اجتماعی و انتظامی استان کرمانشاه از قتل سه نفر از اعضای یک خانواده در کرمانشاه خبرداد و گفت: در این حادثه یک نفر نیز مجروح شد.

سرهنگ محمدرضا آمویی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا ضمن تایید این خبر گفت: فردی با یک دستگاه خودرو پژو پارس به درب یکی از منازل روستای کله هویی استان کرمانشاه رفته و با شلیک به سمت اعضای یک خانواده باعث قتل پدر ۴۸ ساله و دختر و پسر ۲۳ ساله این خانواده شد.

وی با اشاره به زخمی شدن مادر این خانواده از ناحیه مچ پا افزود: تلاش پلیس برای دستگیری قاتل و کشف علت و انگیزه این قتل آغاز شده است.

براساس گزارش ایلنا، طی هفته گذشته این سومین حادثه تیراندازی در استان کرمانشاه است که در این حوادث ۱۰ نفر کشته و ۱۷ نفر مجروح شدند. در حادثه نخست مرد جوانی در شهرک الهیه کرمانشاه به دنبال اختلاف خانوادگی ابتدا مادر 43 ساله و برادر ناتنی 19 ساله‌اش را با شلیک اسلحه‌ به قتل رساند و سپس با شلیک اسلحه به سمت خود به زندگیش پایان داد.

حادثه دوم در جریان برگزاری مراسم عروسی واقع در شهرک چمن یکی از مهمانان که سابقه شرارت و قتل نیز داشته پس از درگیری با چند نفر از مهمانان و تهیه سلاح کلاشینکف اقدام به تیراندازی به سوی افراد حاضر در مراسم می‌کند. به دنبال این تیراندازی ۲۰ نفر زخمی شدند که پس از انتقال به بیمارستان ۴ نفر آن‌ها شامل یک زن و ۳ مرد، جان خود را از دست می‌دهند و ۱۶ نفر نیز مجروح شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز