خبرگزاری کار ایران

نمایش پاردایس در لندن

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۱۰۴

فیلم سینمایی «پارادایس» ساخته علی عطشانی به بخش نهایی مسابقه جشنواره «لیفت آف» کشور انگلستان راه یافت.

علی عطشانی (کارگردان) به خبرنگار ایلنا گفت: سایت کمپانی فیلم American Brightlight Film پخش جهانی فیلم «پارادایس» را برعهده دارد و فیلم «پارادایس» در بیستمین حضور بین‌المللی خود به بخش داوری اصلیِ هشتمین دوره جشنواره فیلم «لیفت آف» در شهر لندن کشور انگلستان راه یافته است.

 وی ادامه داد: جشنواره فیلم «لیفت آف» که یکی از جشنواره‌های مهم کشور انگلستان است، فعالیت خود را از سال ۲۰۱۲ آغاز کرده و هشتمین دوره آن طی یک هفته از ۶ تا ۱۳ ژانویه ۲۰۱٩ برابر با ۱۶ تا ۲۳ دی ماه در کشور انگلستان برگزار می‌شود.

فیلم «پارادایس» ساخته علی عطشانی که بازیگرانی همچون جواد عزتی و مهران رجبی از ایران و الویا بورکات و کاترین فولوس از کشور آلمان در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند، در سال ١٣٩٤ در کشورهای آلمان، اسپانیا و ایران فیلمبرداری شده و قرار است به زودی در ایران نیز به نمایش درآید.

داستان این فیلم که در راستای تبلیغ دین مبین اسلام و مذهب تشیع و نفی فرقه‌های دروغین منتسب به اسلام همچون طالبان و داعش است، درباره حضور سه روحانی ایرانی در کنفرانسی است که در کشور آلمان با عنوان «مذهب من» برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز