خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت سیاسی کشور:

توسعه استان در گرو همدلی و همکاری همه اقشار است

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۰۶۷

سرپرست معاونت سیاسی کشور گفت: توسعه استان در گرو همدلی و همکاری همه اقشار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،بهرام سرمست صبح امروز در جلسه شورای اداری و آئین تکریم و معارفه استاندار مازندران با اشاره به همدلی و همراهی آیت‌الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران و نیز توافق نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی برای انتصاب استاندار جدید، در توضیح عدم حضور وزیر کشور در آیین معارفه گفت: بعد از اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان، 14 استاندار کشور باید تغییر می‌کردند و نیز دو استاندار کرمان و مازندران نیز به کسوت دیگری درآمدند .

وی افزود:حضور وزیر در تمامی آیین تکریم و معارفه این استانداران ممکن نبوده و نیست و از طرفی نیز اگر در استانی حضور می‌یافت و در استانی دیگر نه، باعث دلخوری و ایجاد کدورت می‌شد.

سرپرست معاونت سیاسی وزارت کشور به ملاحظات در نظر گرفته شده برای انتصاب احمد حسین‌زادگان به عنوان استاندار اشاره و گفت: حسین‌زادگان فرزند شایسته مازندران است و تنوع تجربی مدیریت در حوزه‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و امنیتی و نیز اینکه این مسئولیت‌ها را به صورت پلکانی از رده کارشناسی تا رده سرپرستی استانداری طی کرده است، از جمله این ملاحظات بوده است.

وی تأکید کرد: برای انتخاب مدیر استان از سوی وزارت کشور ودولت، احمد حسین‌زادگان برترین فرد بوده است.

سرپرست معاونت سیاسی وزارت کشور تعامل سازنده و روابط حسنه با نمایندگان استان را سرمایه‌ای برای مدیریت ارشد استان برشمرد که به او در پیگیری امور و توسعه استان کمک خواهد کرد.

سرمست همچنین به نقش حمایتگرانه‌ی نماینده ولی‌فقیه در استان برای انتصاب استاندار جدید اشاره کرد و پشتوانه سیاسی احزاب و‌جریانات سیاسی را در این مسیر مهم برشمرد.

وی به محبوبیت و مقبولیت و سرمایه اجتماعی حسین‌زادگان به واسطه روابطی که در سال‌های خدمت کسب کرده است اشاره کرد و گفت: این محبوبیت از عباراتی که همشهریان او به کار می‌بردند، مانند «حاج مجید» مشخص است که البته حفظ و بسط این محبوبیت مهم‌تر و ارزشمندتر است.

سرمست محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد و دارایی و نیز آذری جهرمی وزیر معین مازندران را پشتوانه این استان برشمرد و بیان کرد: ایجاد زمینه‌های گردشگری، توسعه بخش کشاورزی، صنایع تبدیلی و فرآورده‌های دامی و لبنی، توسعه حمل و نقل و زیرساخت‌های راه با همدلی و همفکری نخبگان و همه اقشار و بخصوص بخش خصوصی ممکن خواهد بود.

سرپرست معاونت سیاسی وزارت کشور تجربه حسین‌زادگان و رضایت از عملکرد او را سرمایه مهمی دانست که یاریگر توسعه متوازن استان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز