خبرگزاری کار ایران

بهترین داور برای حساس‌ترین مسابقه / علیرضا فغانی داور دیدار سپاهان و پرسپولیس شد

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۰۳۶

داور سرشناس کشورمان دیدار حساس هفته دوازدهم لیگ برتر را سوت خواهد زد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، بر این اساس مسابقه دو تیم که بازی معوقه از هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر به شمار می رود روز یکشنبه 18 آذر با قضاوت علیرضا فغانی در اصفهان برگزار خواهد شد.

رضا سخندان ، محمدرضا منصوری و رضا عادل دیگر اعضای تیم داوری این بازی خواهند بود و حسین عسگری به عنوان ناظر داوری این مسابقه انتخاب شده است.
پیش از این در خبرها آمده بود محمد حسین زاهدی فر به عنوان داور این دیدار انتخاب شده است که  همین امر باعث اعتراض گسترده هواداران پرسپولیس در فضای مجازی شد و آن‌ها معتقد بودند زاهدی‌فر با تجربه کم خود نمی‌تواند از پس مدیریت این بازی بر بیاید و ممکن است اشتباهاتش در نتیجه بازی تاثیر گذار باشد.

همین امر باعث شد کمیته داوران سریع دست به کار شده و علیرضا فغانی را به عنوان قاضی این دیدار حساس انتخاب کند.

فغانی در کارنامه پرافتخار خود سابقه قضاوت بازی‌های مهم بین‌المللی را یدک می‌کشد و به نظر می‌رسد بهترین گزینه برای قضاوت دیدار سپاهان و پرسپولیس باشد.

گفتنی است دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس از در دیداری معوقه از هفته دوازدهم لیگ برتر روز یکشنبه از ساعت 16:10 در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم خواهند رفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز