خبرگزاری کار ایران

در اصفهان پشت سرم حرف‌هایی زدند ولی مردم اصفهان را دوست دارم؛

شجاع خلیل‌زاده: سر طلایی واقعی سپهر حیدری است نه من/ نمی‌توانم قول گلزنی مقابل سپاهان بدهم

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۷۷۳

مدافع پرسپولیس در مورد تقابل با ذوب آهن و دیدار پیش رو با سپاهان صحبت کرد.

شجاع خلیل‌زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دومین پیروزی پیاپی پرسپولیس با گلزنی خودش اظهار داشت: اول باید خسته نباشید بگویم از هواداران که در هیچ شرایطی ما را تنها نگذاشتند. بازی با ذوب آهن بازی مهمی برای ما بود و باید 3 امتیاز آن را می‌گرفتیم تا در کورس قهرمانی و رقابت با رقبا بمانیم و خدا را شکر به خواسته مان رسیدیم و شرایط خوبی که داشتیم را حفظ کردیم.

وی در مورد اینکه چطور با مصدومیت گردنش می‌تواند به این خوبی برای پرسپولیس بازی کند و گل بزند گفت: من خوبم و مشکلی ندارم. همین که هواداران ما خوشحال هستند این برای من یعنی سلامتی و الان هم می‌گویم و می‌خندم و مشکلی هم نیست. در مورد گلزنی هم مهم بردن تیم است و اینکه زحمت بچه‌ها بود که توسط من به ثمر نشست. مهم این است که تیم برنده شود و چه من گل بزنم چه سیدجلال چه منشا چه علیپور هیچ فرقی نمی‌کند.

مدافع پرسپولیس در مورد دو پاس گلی که عالیشاه به او داد عنوان کرد: امید خدا را شکر به روزهای اوج خودش برگشته و همان بازی‌های خوبی که از او انتظار می‌رفت را به نمایش می‌گذارد. امیدوارم همین روند را ادامه دهد و نتایج خوبی کسب کنید.

خلیل‌زاده در مورد بازی با سپاهان هم گفت: بازی خیلی مهم و سرنوشت سازی است. سپاهان تیم خوبی است و هواداران خوبی هم دارد. من خاطرات خوبی از سپاهان دارم و دوران خوبی در این تیم داشتم. برخی از هوادارنما‌های این تیم علیه من حرف‌هایی می‌زنند ولی من هیچ وقت بدِ مردم اصفهان را نمی‌گویم و همیشه خوبشان را گفته‌ام و انسان‌های خوب و مهمان نوازی هستند و آنها را دوست دارم.

وی در مورد مقایسه‌اش با سپهر حیدری و لقب سرطلایی هم اظهار داشت: سرطلایی واقعی سپهر حیدری است. سال‌ها در پرسپولیس زحمت کشیده و گل قهرمانی این تیم را زده است. من افتخار این را داشتم در مس کرمان با او همبازی باشم و چیزهای زیادی از او یاد گرفتم.

مدافع پرسپولیس در مورد اینکه سومین گلزنی پیاپی خودش برای این تیم را در بازی با سپاهان انجام می‌دهد یا نه، گفت: پست اصلی من دفاع است و وظیفه دارم جلوی حملات حریفان را بگیرم. اینکه در ایستگاهی‌ها جلو بروم یا نه بستگی به خواسته برانکو دارد و هر وظایفی به عهده‌ام بگذارد انجام می‌دهم و بستگی هم دارد که موقعیت پیدا کنم یا نه.

خلیل‌زاده در مورد تقابل با کی‌روش استنلی هم خاطرنشان کرد: استنلی مهاجم خوبی است و توانایی‌های زیادی دارد که آن را نشان داده است. تمام تلاشم را می‌کنم بهترین بازی را برای پرسپولیس انجام دهم و امیدوارم استنلی نتواند در این بازی کاری انجام دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز