خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله طبرسی در آیین معارفه استاندار مازندران؛

توسعه مازندران در گرو انسجام و مدیریت جهادی است

asdasd
کد خبر : ۷۰۰۰۱۹

نماینده ولی فقیه در مازندران در آیین معارفه استاندار جدید مازندران بر لزوم توجه به انسجام و وحدت و به‌کارگیری مدیریت جهادی برای توسعه و پیشرفت استان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،آیت‌الله نورالله طبرسی  در جلسه شورای اداری مازندران و معارفه استاندار جدید که با حضور محمد اسلامی استاندار پیشین مازندران و وزیر فعلی راه و شهرسازی و بهرام سرمست سرپرست معاونت سیاسی وزارت کشور در استانداری مازندران برگزار شد، با تأکید بر اینکه پُست‌ها همواره بر جای خود باقی می‌مانند و این افراد هستند که عوض می‌شوند، اظهار داشت: مهندس اسلامی به امور مازندران آشناست و امیدواریم با حمایت او و وزارت کشور و همکاری نمایندگان استان، توسعه و پیشرفت مازندران رقم بخورد که همه در آن سهیم و مسئول هستیم.

وی ضمن بیان اینکه مسئولیت نان و آب نیست بلکه امانت است و همه ما امانتدار هستیم، افزود: مهندس اسلامی در مدت کوتاهی که استاندار مازندران بود، خوب درخشید و مازندران را شناخت و ساختار استان را مشخص کرد که در آینده به چه سمت و سویی رود.

نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد: استاندار جدید نیز با توجه به فعالیت در فرمانداری و معاونت سیاسی استانداری آشنا به وظایف سیاسی و دینی خود است و باید به خدمت مشغول شود.

آیت‌الله طبرسی ،مازندران را استانی سیاسی برشمرد که مانند کشور کوچکی است و نیاز به همکاری همگان دارد تا با همه مشکلات موجود، آن‌گونه که دلخواه همه است مدیریت شود.

وی همچنین بر وحدت و انسجام همگانی تأکید کرد و توسعه استان را در گرو مدیریت جهادی دانست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز