خبرگزاری کار ایران

توصیه رئیس اورژانس تهران به شهروندان برای روزهای آلوده

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۹۹۵

رئیس اورژانس تهران درمورد آلودگی هوا در این روزها و خطرات آن گفت: در هنگام بروز آلودگی هوا گروه‌های حساس از قبیل سالمندان، کودکان، مادران باردار و افرادی که دارای بیماری‌های زمینه‌ای هستند، از حضور در مناطق پرتردد و مرکزی شهر که آلودگی هوای بیشتری وجود دارد اجتناب کنند.

به گزارش ایلنا، پیمان صابریان گفت: شهروندان حتماً از ماسک‌های مخصوص جهت جلوگیری از استنشاق هوای آلوده استفاده کنند.

رئیس اورژانس تهران ادامه داد: شهروندان در این روزها از انجام فعالیت‌های فیزیکی و ورزشی مثل پیاده‌روی در فضای آزاد خودداری و همچنین، مایعات مخصوصاً شیر بیشتر مصرف کنند.

وی با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از آلاینده‌های هوا اکسیدان‌ها هستند و با ورود به بدن، رادیکال‌های آزاد تولید می‌کنند، اظهار داشت: پیشنهاد می‌شود افراد از مواد غذایی با خاصیت آنتی‌اکسیدانی استفاده کنند.

رئیس اورژانس تهران افزود: استفاده از انواع میوه‌ها و سبزی‌ها بویژه میوه‌هایی که ویتامین A و E ،C ‌هایدارند، می‌تواند بخشی از اثرات سوء آلاینده‌ها را خنثی کند.

صابریان اضافه کرد: آمبولانس‌ها و اتوبوس آمبولانس‌های اورژانس ١١٥ تهران در میدان‌های پایتخت برای خدمات‌رسانی به صورت آماده‌باش هستند و شهروندان می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل به اکیپ‌های اورژانس مستقر جهت رفع مشکل مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز