خبرگزاری کار ایران

حسین تبریزی با «گذر لوطی هاشم» به شهرزاد می‌رود

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۸۳۳

نمایش «گذر لوطی هاشم» به کارگردانی حسین تبریزی در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، نمایشنامه «گذر لوطی هاشم» را ابولفضل حاجی‌علی‌خانی نوشته و میثم آهنگری تهیه‌کننده این پروژه است.

حسین تبریزی کارگردان سینما و تلویزیون است که فیلم‌های سینمایی (افسونگر)- «مسئله مهین مشکل ملیحه» و... را کارگردانی کرده است. همچنین فیلم سینمایی «سلام علیکم حاج‌ آقا» به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه‌کنندگی محمد‌رضا محمدی به‌زودی از این گروه اکران خواهد شد. «گذر لوطی هاشم» اولین تجربه کارگردانی تئاتر حسین تبریزی است.  

«گذر لوطی هاشم» روایت عاشقانه‌ای از داستان عشق لیلاست که در اوائل دوره پهلوی اول می‌گذرد. او ۱۰ سال چشم انتظار پسرعمویش نادر است که تحصیلاتش را در فرنگ به پایان رسانده. با برگشتن نادر به ایران فرخ،‌ لوطی اول پایتخت که در غیاب نادر چندین نوبه از لیلا خواستگاری کرده بود،‌ باعث بروز مشکلاتی می‌شود.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: مشاور کارگردان: صدرالدین حجازی، نویسنده: ابوالفضل حاجی‌علی‌خانی، کارگردان: حسین تبریزی، تهیه‌کننده: میثم آهنگری، دستیار۱ کارگردان و برنامه‌ریز: محمد عفراوی، دستیار کارگردان: حامد بیسادی، مدیر تبلیغات و مشاور رسانه: مریم نراقی، طراح گرافیک، عکاس و ساخت تیزر، طراح نور: رضا خضرایی، مدیر تولید: علی کریمی _فرهاد تبریزی، مدیر تدارکات: فرهاد هواخواه، منشی صحنه: میلاد کریمی، طراح صحنه: شهرام قدیری، مدیر صحنه و دکوراتور: یزدان شیری، طراح گریم و لباس: سهیلا جوادی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز