خبرگزاری کار ایران

جلالی: باید از تعطیلات استفاده کنیم و از نو کارمان را شروع کنیم/ تیم نیاز به تغییرات دارد

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۷۵۰

سرمربی پیکان در مورد بازی با نساجی و شرایط تیمش صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی با نساجی مازندران گفت:‌ هه روزهایی که می‌گذرانیم صرف آسیب‌شناسی می‌کنیم و به نتایج خوبی رسیده‌ایم. تعطیلات دو ماهه نیم‌فصل برای ما خیلی مفید است البته تعطیلات دو ماهه منطقی نیست اما برای ما مفید است و می‌توانیم از نو کارمان را شروع کنیم. با اطمینان می‌گویم همه چیز آماده است برای اینکه در بازی فردا شرایط‌مان را برای بهتر شدن تغییر دهیم.

وی در مورد اینکه چرا بازیکنان پیکان تمرکز لازم را ندارند و 5 باخت داشته‌اید گفت: طبق بررسی‌های موشکافانه که انجام دادیم نتایجی به دست آوردیم و در این 14 بازی بهترین بازی‌های ما مقابل پرسپولیس،‌تراکتورسازی، فولاد و نفت مسجدسلیمان بوده و جالب است که در این 4 بازی که بهترین بوده‌ایم باخته‌ایم. این مسئله نشان دهنده آن است که ما در صحنه نه در لحظه اشتباهات توجیه‌ناپذیری را داشته‌ایم گاهی اوقات این مسئله برای تیم‌هایی است که زیر فشار هستند و اشتباه می‌کنند و گاهی اوقات نیز به خاطر اینکه فشار روی آنها کم است و بی‌تفاوت هستند این اتفاقات رخ می‌دهد. ما در کارمان همه جنبه‌ها را در نظر گرفته‌ایم و در این هفته روی این مسائل کار کرده‌ایم. به مراتب تیم ما نسبت به هفته‌های گذشته بهتر شده و برای آینده هم بهتر خواهد شد.

جلالی در مورد شرایط تیم نساجی گفت:‌ این تیمی است که تازه بعد از سال‌ها به لیگ برتر آمده و باید به این تیم ثبات داد و مهمتر از آن این است که نساجی در این مسیر حرکت می‌کند و تیم سختکوشی است اما ما نیاز داریم مقابل این تیم سختکوش پیروز شویم و فردا تیم متفاوتی خواهیم بود.

وی تصریح کرد: یکی از موارد جالبی که به دست آمده این است که در نیم ساعت اول و در تفاضل گل ما منفی 6 گل بوده است این در حالی است که در نیم ساعت اول ما 6 گل خورده‌ایم اما در یک ربع آخر 7 گل دریافت کرده‌ایم یعنی بازی‌ها را هم بد شروع کرده‌ایم و هم بد تمام می‌کنیم اما در این میان 45 دقیقه وسط مسابقه آمارمان مثبت است. در نیم ساعت اول از تیم‌هایی گل خورده‌ایم که تماشاگر داشته‌اند و جلوی این تیم‌ها در شروع مسابقه نوسان داشته‌ایم اما بعد به بازی مسلط شدیم و دوباره در یک ربع آخر گل خورده‌ایم و این مشکل به سراغ ما آمده است.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد جذب بازیکنان جدید در نیم‌فصل و وضعیت مهدی شیری اظهار داشت: تقریبا برنامه نیم‌فصل دوم را امشب آماده می‌کنم و به باشگاه می‌دهم برآورد کلی از نیم‌فصل اول است و همچنین به صورت جزئی وارد مسائل اصلی شده‌ایم و برای این‌ها راه‌حل دیده‌ایم. ما نیاز به ترمیم داریم و باید انرژی بهتر و جوان‌تر به تیم تزریق شود. بازیکنی مثل مهدی شیری هم دو سال و نیم برای ما بازی کرد و از او راضی هستیم. اوج فداکاری‌هایش را انجام داد و در نیم‌فصل اول هم به خاطر محرومیت پرسپولیس از جذب بازیکن به این تیم نرفت و نیم‌فصل او به پرسپولیس می‌رود و از او هم ممنون هستیم فردا هم پیراهن خودش را که پیراهن باشگاه است بازیکنان امضاء کرده‌اند قاب می‌کنیم و به او هدیه خواهیم داد و برایش آرزوی موفقیت می‌کنیم.

وی با اشاره به خبر اخراج برخی از بازیکنان پیکان عنوان کرد: برخی رسانه‌ها در هفته گذشته نوشتند که ما بازیکنانی را اخراج کرده‌ایم که چنین چیزی درست نیست ما برای ترمیم تیم اقدام می‌کنیم شاید برخی بازیکنان خوب نبودند آنها را جابه‌جا می‌کنیم اما از همه بازیکنان راضی هستیم و بازیکنان با تمام وجودشان در نیم  فصل برای ما بازی کرده‌اند و این زمان هم زمانی است که آنها در اختیار دارند تا آینده خودشان را بهتر ترسیم کنند.

جلالی در مورد انتقادش از آل‌کثیر در هفته‌های گذشته و گلزنی او گفت: در کار مربیگری هم روش مستقیم و هم غیرمستقیم وجود دارد گاهی در روش مستقیم ممکن است بازیکن به مسیر دلخواه بیاید و گاهی هم اینگونه نیست شما با بازیکن صحبت کنید تا موضوع حل شود برخی اوقات باید به سراغ راه‌های دیگری بروید و می‌توانم این را بگویم بازیکن مسئولیت دیدگاه‌ها و نگرش‌های منفی‌اش را باید بپذیرد. گاهی اوقات با بازیکن صحبت می‌کنید و او انتقاد می‌کند عیسی هم بازیکن من است جوان خوبی است باید او را به مدار خودش برمی‌گرداندم از عیسی راضی هستم البته از برخی از رفتارهایش راضی نیستم اما در کل او بازیکن خوبی است و آدم پیچیده‌ای نیست و حتما در هفته‌های آینده در مسیر اصلی خودش قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز