خبرگزاری کار ایران

جلالی: خدمات برانکو به فوتبال ایران بر کسی پوشیده نیست/ فضای توجیه برای پرسپولیس مساعد‌ است

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۰۱۷

سرمربی پیکان از تقابل تیمش مقابل پرسپولیس صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مجید جلال در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس اظهار داشت: ما بعد از اینکه یک ماه بازی نکردیم در‌ سه بازی اخیر کیفیت ما نزول‌کرد و شاید چیزی که ما را التیام بدهد بازی مقابل تیم خوب و بزرگ پرسپولیس است و امیدوارم با کسب امتیاز مناسب همراه باشد.

وی در مورد اینکه کمبود بازیکن در پرسپولیس باعث می‌شود این تیم را دست‌کم بگیرید گفت: شاید یک مقدار شرایط را برای پرسپولیس  راحت‌تر کرده و برای ما سخت‌تر. تیمی که سه سال است ثبات دارد. اکنون تیم الان پرسپولیس هم هشت بازیکن حضور داشته باشند که فینال را تجربه کرده باشند. اکنون فقط این است که طی چند روز اخیر تمرین نکرده باشند. و فضای توجیه برای آنها مساعدتر باشد. با این حال خدمات آقای برانکو طی چند سال اخیر بر کسی پوشیده نیست و ایشان خدمات زیادی به پرسپولیس داشته اند و مطمئنا با یک بازی چیزی را نمی توان گفت.

جلالی در خصوص دیدار پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان ادامه داد: من در این زمینه حرف های زیادی دارم. وقتی این صحنه‌ها را دیدم چیزی که در من شکل گرفت غرور ملی بود. بهتر این است که همه ما با توجه به مسئولیت های خودمان که فوتبال را دوست داریم و همه از این فوتبال هم متنفع می‌شوند. باید یک گروهی درست کنید و‌ حاصل کار این ۹ سال خودتان را بررسی کنید.

وی در رابطه با حواشی بعد از بازی تیم ملی و تکرار اتفاقی که برای حمید استیلی رخ داد و سکوت کانون مربیان در این مورد گفت: من باز هم می گویم به عنوان عضو کوچک این فوتبال از این چیزها دلگیر می‌شوم. اما شما ببینید من چرا آن کانون مربیانی که ۱۴ سال انرژی گذاشتم رها کردم. شما نیروهای خودتان را دلسرد کردید. من نمی‌خواهم همه چیز را گردن شما بیندازم و البته خدمات مربیان خارجی که حضور یافته‌اند ثبت می‌شود در ‌خیلی کشورها مربی خارجی استخدام می‌شود اما همه چیز کنترل می‌شود. من نمی‌خواستم در این شرایط سخت  که بازی حساسی دارم و باید تمرکز کنم روی بازی تیمم و نمی خواهم موجی شکل بگیرد. من نمی‌خواهم در مورد این موضوع که ایشان گفته حرفی بزنم و نمی دانم باید چه بگویم. من در مورد این چیزها حرف دارم و اما الان وقت حرف زدن نیست.

وی در مورد اینکه کی‌روش گفته است من نمی‌توانم به آ زادی بیایم زیرا لیدرها تهدیدم کرده‌اند و نظر شما در این باره چیست گفت: من نمی‌دانم چه بگویم اگر روزی فضای مناسب‌تری باشد صحبت‌های زیادی در این مورد دارم اواخر آذر ماه یک سخنرانی در مورد قدرت نرم و فوتبال دارم این سخنرانی من شاید 15 دقیقه بیشتر طول نکشد اما از شما درخواست می‌کنم که بیایید و آن را گوش دهید شاید جواب خیلی از سوال‌هایتان در آن باشد. 

سرمربی پیکان درباره اینکه به نظر شما مدیریت فدراسیون در کنترل کی‌روش موفق بوده یا نه گفت: من الان نمی‌خواهم درمورد این مساله صحبت کنم اکنون یک روز قبل از بازی مهم است من در این مورد حرف دارم اما الان موقعیت مناسبی نیست.

جلالی در مورد اینکه شایعه شده شیری به خاطر پرسپولیش در بازی با پارس جنوبی اخراج شد و علیه او هجمه به راه افتاد گفت: اگر شما با مهدی یکی دو هفته زندگی کنید می‌بینید که چقدر این بچه خالص و باشخصیت است. روحیه فداکارانه‌ای دارد هیچکدام از این مسایل درست نیست شاید من به خاطر اینکه او را در این بازی ندارم ناراحتم اما از اینکه او نیست به خاطر خودش خوشحالم چون اگر روز بدش بود باز هم هزار مشکل مثل همین مشکل پیش می‌‌آمد و اگر روز خوبش بود و یاگل می‌زد نمی دانست چه باید بگوید و چه رفتاری انجام دهد. در بازی با پارس جنوبی همه ما فکر می‌کردیم بازی بعدی ما با فولاد خوزستان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز