خبرگزاری کار ایران

حاجی دلیگانی در تذکر شفاهی:

کسی که شغل، بیمه و درآمدی ندارد مشمول دریافت سبد کالا نشده است

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۶۹۹

یک نماینده مجلس گفت: کسی که شغل، بیمه و درآمدی ندارد مشمول دریافت سبد کالا نشده و به او می‌گویند که زیر پوشش کمیته امداد برود در حالی که این کار باعث می‌شود مددجویان کمیته امداد بیشتر شوند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حسینعلی حاجی دلیگانی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با استناد به بند (۱۱) ماده (۲۲) آیین‌نامه داخلی مجلس گفت: ماده (۲۹) قانون برنامه ششم توسعه در خصوص ضرورت آن که حقوق مدیران و مقامات در معرض دید مردم قرار داده شود، علیرغم گذشت یک سال و نه ماه از این قانون اجرایی نشده است.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در ادامه تذکر خود به موضوع توزیع سبد کالا اشاره کرد و افزود: چنین طرحی و اختصاص سبد کالا به مردم از پول بیت‌المال از نظر کلیات درست است اما برخی مسئولان توزیع آن را به گونه ای انجام می‌دهند که به جای خوش‌بینی و کمتر کردن مشکلات کشور، این سبد به کسانی که حقشان است، نمی‌رسد.

وی ادامه داد: کسی که شغل، بیمه و درآمدی ندارد مشمول دریافت سبد کالا نشده و به او می‌گویند که زیر پوشش کمیته امداد برود در حالی که این کار باعث می‌شود مددجویان کمیته امداد بیشتر شوند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی همچنین در تذکر خود گفت: قیمت‌هایی که همراه نرخ ارز افزایش یافته بود، علیرغم پایین آمدن قیمت دلار پایین نمی‌آید و مردم می‌پرسند مسئول کیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز