خبرگزاری کار ایران

هافبک استقلال صنعتی خوزستان:

لزوم توجه و نگاه ویژه مسئولین برای حضور در لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۴۵۱

هافبک طراح و خوش تکنیک تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان، گفت: اگر مسئولین توجه و نگاه ویژه ای به تیم داشته باشند، قطعا در لیگ برتر خواهیم ماند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، محمد شریفی هافبک بوشهری و آینده دار تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان در مورد شرایط بازگشت خود از سایپا به استقلال، اظهار داشت: من در سن ۱۵ سالگی توسط سید سیروس پورموسوی در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا بازی کردم و در این فصل هم بازی های زیادی انجام دادم که به گواه کارشناسان فوتبال مثمرثمر بودم؛ در خصوص تیم سایپا باید بگویم دوست داشتم فوتبال را در تهران دنبال کنم، به تیم سایپا رفتم که بتوانم شرایط خوبی را به دست آورم و بهتر دیده شوم، تصمیمی بود که گرفتم و نمی گویم تصمیمی که گرفتم تصمیم بدی بود، تجربه خوبی برایم شد؛ در ادامه با صحبت های که با علی آقا دایی داشتم به صورت قرضی به استقلال صنعتی آمدم، خدا را شکر توانستم برای این تیم بازی های زیاد و خوبی انجام دهم.

وی با بیان اینکه ابتدای فصل نتایج خوبی گرفتیم، افزود: قبل از شروع لیگ برتر متاسفانه افراد زیادی مصاحبه می کردند که ما نتیجه نخواهیم گرفت؛ اما این کار به ما روحیه مضاعفی بخشید تا بتوانیم عزم خود را برای گرفتن نتایج خوب جزم کنیم؛ خدا را شکر توانستیم در هفته های ابتدایی نتایج خوبی را کسب نماییم؛ اما در ادامه شرایطی پیش آمد که نتوانستیم روند رو به رشد خود را ادامه دهیم.

شریفی در مورد بازی هفته پیش در مقابل سایپا اظهار کرد: با توجه به اینکه سایپا از وجود کادر فنی و بازیکنان خوبی برخوردار بود و از همه مهمتر یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا هست، اما ما در بازی با این تیم علیرغم اینکه سوار بر بازی بودیم مساوی کردیم، ما کاملا مستحق برد بودیم.

لزوم توجه و نگاه ویژه مسئولین برای حضور در لیگ برتر

هافبک خوش فکر تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان با بیان اینکه اگر مسئولین نگاه ویژه ای به این تیم داشته باشند در لیگ برتر خواهیم ماند، افزود: تیم ما در کنار بازیکنان جوان از وجود چند بازیکن با تجربه ای برخوردار است که با وجود کسر ۶ امتیاز در صورت حمایت مسئولین قطعا در لیگ برتر خواهیم ماند، به شرطی که تمام جوانب را به کار گیرند و نگاه ویژه تری به این تیم در نیم فصل دوم داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به نتایج این تیم در نیم فصل، گفت: نیم فصل اول هفته های ابتدایی نتایج خوبی با شکست دادن ذوب آهن و توقف پرسپولیس گرفتیم، اما در ادامه شرایط جور دیگری رقم خورد تا نتوانیم نتایج دلخواه را کسب کنی. ما‌ نمی خواهیم به گذشته فکر کنیم؛ انشاالله با شکست دادن سپاهان اصفهان نیم فصل اول را به خوبی پشت سر بگذاریم.

بازیکن بوشهری ملی پوش امید ایران مهمترین عامل نتیجه نگرفتن استقلال صنعتی مسائل روحی و روانی دانست و عنوان کرد: یکی از مهمترین عاملی که تیم ما را خیلی اذیت کرد، مسئله روحی و روانی بود که با فراموش کردن آن اتفاقات پیش آمده و با توجه به وقفه بالایی که در تعطیلات نیم فصل خواهیم داشت، فراموش می کنیم و با تمرینات بیشتر آماده حضور پرقدرت در نیم فصل دوم خواهیم بود.

لزوم توجه و نگاه ویژه مسئولین برای حضور در لیگ برتر

شریفی مغز متفکر میانه استقلال خوزستان در پایان در مورد پیشنهادات خود، بیان کرد: پیشنهادات زیادی دارم، اما تمام تمرکزم روی استقلال خوزستان است تا ببینیم سال آینده چه اتفاقی خواهد افتاد، دوست دارم فوتبالم را در اورپا دنبال کنم ولی همه چیز به شرایط خاص خود برمیگردد و باید ببینم در ادامه چه تصمیمی بگیرم که به پیشرفت فوتبالم کمک کند.

انتهای پیام/
فیروز بیگلری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز