خبرگزاری کار ایران

علی خدایی:

امروز جلسه شورای عالی کار برگزار نمی‌شود/مزد باید ترمیم شود

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۱۷۹

عضو کارگری شورای عالی کار گفت: هنوز هیچ خبری از برگزاری جلسه‌ی سه جانبه‌ی ترمیم دستمزد نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نزدیک به سه هفته از برگزاری جلسه شورای عالی کار می‌گذرد و علیرغم تاکید نمایندگان کارگری، هنوز هیچ خبری از برگزاری جلسه بعدی نیست.

روز گذشته، برخی رسانه‌ها خبر دادند که امروز (سیزدهم آذر ماه) جلسه شورای عالی کار برگزار خواهد شد؛ علی خدایی (عضو کارگری شورای عالی کار) با تکذیب این خبر گفت: امروز قرار نیست جلسه سه‌جانبه‌ی شورای عالی کار برگزار شود و هیچ تاریخ مشخصی برای برگزاری جلسه بعدی مشخص نشده است.

وی افزود: مشخص نیست این خبر از کجا به رسانه‌ها درز کرده؛ هنوز منتظر برگزاری جلسه شورای عالی کار با موضوع «ترمیم دستمزد» هستیم و هنوز زمان برگزاری آن مشخص نشده است.

خدایی تاکید کرد: همه کارگران کشور بعد از انتصابات اخیر در وزارت کار منتظر برگزاری جلسه سه‌جانبه‌ی ترمیم مزد هستند و باتوجه به اینکه هم شخص وزیر مدتهاست تعیین شده و هم معاون وزارت کار ایشان، اخیراً منصوب شده، بایستی در سریعترین زمان ممکن بحث ترمیم مزد به نتیجه برسد.

این فعال کارگری با انتقاد از تاخیرهای طولانی و فرافکنی‌های دولت و کارفرمایان گفت: در زمینه ترمیم دستمزد تاکنون به هیچ نتیجه قابل قبولی نرسیده‌ایم و انتظار ما این است که در وضعیت نابسامان فعلی که اقتصاد دچار بحران اساسی‌ست، موضوع ترمیم دستمزد را کم‌اهمیت جلوه ندهند و آن را با موضوعات جانبی لاپوشانی نکنند.

 خدایی در پایان تاکید کرد: در این اوضاع اقتصاد، ما کارگران حال‌مان خوب نیست؛ بیش از این تاخیر نورزند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز