خبرگزاری کار ایران

برانکو - مسلمان؛ یک اپیزود جذاب از تقابل استاد محبوب و شاگرد مغضوب

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۱۲۷

تقابل هیجان‌انگیز جدال پرسپولیس و ذوب‌آهن می‌تواند بین محسن مسلمان و برانکو ایوانکوویچ باشد. کش و قوس‌های فراوانی بین این دو نفر به وجود آمد و در نهایت همین امر باعث جدایی مسلمان از پرسپولیس شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دیدار معوقه پرسپولیس و ذوب‌آهن از هفته یازدهم لیگ برتر امروز در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و شاگردان برانکو ایوانکوویچ باید رودرروی ذوب‌آهن علیرضا منصوریان قرار بگیرند که این مسابقه می‌تواند حاوی تقابل‌های جذاب بین دو طرف باشد.

یکی از این تقابل ها رویارویی محسن مسلمان هافبک تیم ذوب‌آهن و برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس است. بر کسی پوشیده نیست که بین این دو نفر چه گذشته اما در این گزارش به بررسی اتفاقات این دو نفر می‌پردازیم:

چشم‌های پف کرده در اولین تمرین

هنگامی که به پایان لیگ چهاردهم رسیدیم و برانکو در حال بستن تیمی قدرتمند برای فصل پانزدهم بود و روی محمد نوری حساب ویژه ای باز کرده بود ناگهان خبر رسید کاپیتان پرسپولیس به  تیم المسیمیر قطر پیوسته است و فصل جدید را در لیگ ستارگان قطر سپری خواهد کرد. همین امر باعث شد تا برانکو به صرافت افتاده و به دنبال یک پلی میکر دیگر به جای محمد نوری باشد موردی که با توجه به زمان کم باقیمانده تا شروع فصل امری تقریبا محال به نظر می‌رسید تا اینکه خبری ناگهانی فضای رسانه‌ای را دربر گرفت." محسن مسلمان به پرسپولیس پیوست" همین امر کافی بود تا همگان به دنبال این موضوع باشند تا بیینند آیا برانکو درخواست جذب مسلمان را داده یا او بازیکنی است که از جانب مدیریت به سرمربی تحمیل شده است. عکس‌های منتشر شده ازاولین جلسه تمرین گواه این بود که او آمادگی کافی برای حضور در پرسپولیس را ندارد و نمی‌توان به آینده او با پرسپولیس و برانکو خوشبین بود.

برانکو - مسلمان؛ یک اپیزود جذاب از تقابل استاد محبوب و شاگرد مغضوب

درخشش پس از کوچ کاپیتان نوروزی

مسلمان به دلیل آن چه که ناآمادگی بدنی عنوان می‌شود در هفته‌های ابتدایی فصل پانزدهم به کار گرفته نمی‌شد و حتی شایعه جدایی او در نیم‌فصل از پرسپولیس به گوش می‌رسید تا اینکه فوت هادی نوروزی کاپیتان تیم پرسپولیس باعث شد تا برانکو دست به تغییر سیستم و تاکتیک پرسپولیس بزند و مسلمان به ترکیب سرخ‌ها اضافه شود. او از آن زمان به بعد یار و بازیساز اصلی تیم برانکو بود و لقب مهندس را به سبب درخشش‌ها و پاس‌های گلی که می‌داد از هواداران پرسپولیس دریافت کرد و اوضاع بر وفق مراد این بازیکن پرحاشیه بود. او در انتهای آن فصل همراه با تیم پرسپولیس به مقام نایب قهرمانی لیگ رسید و نشان داد که هنوز تمام نشده و می‌تواند کارهای بزرگی را در زمین مسابقه انجام دهد.

برانکو - مسلمان؛ یک اپیزود جذاب از تقابل استاد محبوب و شاگرد مغضوب

پرسپولیس - الهلال ، آغاز روزهای شوم برای مهندس

پرسپولیس با مشقت و دشواری فراوان و پس از سالها توانسته بود همرا با برانکو به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسیده و در یک قدمی حضور در فینال باشد اما شکست عجیب و سنگین این تیم در جدال رفت نیمه‌نهایی مقابل الهلال باعث شد تا این تیم از هدف خود دور شده و نتواند رهسپار دیدار فینال شود. سرمربی تیم پرسپولیس در این مسابقه از عملکرد برخی از بازیکنان پرسپولیش از جمله مسلمان ابراز نارضایتی کرد و به انتقاد از آن‌ها در رختکن پرداخت موردی که مسلمان آن را بی پاسخ نگذاشت و خطاب به سرمربی پرسپولیس مدعی شد اگر همین بازیکنان نبودند او این موفقیت‌ها را کسب نمی‌کرد. 

برانکو - مسلمان؛ یک اپیزود جذاب از تقابل استاد محبوب و شاگرد مغضوب

همین موضوع باعث شد رابطه‌ی برانکو و مسلمان به حدی شکرآب شود که برانکو یک نیم فصل او را بیرون از ترکیب نشانده و اعتراضات گسترده هواداران هم راه به جایی نبرد و برانکو اعلام کرد که به بشاررسن و نعمتی بیش از مسلمان اعتقاد دارد و او در تفکرات فنی او جای ندارد و می‌تواند از پرسپولیس جدا شود.

مدیران پرسپولیس و برخی از پیشکسوتان این تیم با پادرمیانی سعی در عوض کردن نظر برانکو داشتند اما معمارعصر جدید پرسپولیس وساطت آن‌ها را قبول نکرد و اعلام کرد نیازی به مسلمان ندارد. حتی پست اینستاگرامی مسلمان خطاب به او هم نتوانست نظر سرمربی کروات را عوض کند و مسلمان راهی ذوب‌آهن شد، تیمی که از آنجا به فوتبال ایران معرفی شده بود.

برانکو - مسلمان؛ یک اپیزود جذاب از تقابل استاد محبوب و شاگرد مغضوب

پرسپولیس - ذوب‌آهن، زمان اثبات شایستگی

ذوب‌آهن با مسلمان روزهای خوبی را در این فصل پشت سر نگذاشته است و همین امر باعث شد تا امیدنمازی از هدایت این تیم کنار گذاشته شود و سکان هدایت تیم اصفهانی به دست علیرضا منصوریان سپرده شود. مهندس پیشین سرخ‌ها بهترین فرصت را پیش روی خود می‌بیند تا توانایی‌های خود را به رخ سرمربی سابق خود کشیده و نشان دهد کشیدن قلم قرمز روی نام او اشتباه بوده است.

برانکو - مسلمان؛ یک اپیزود جذاب از تقابل استاد محبوب و شاگرد مغضوب

باید منتظر باشیم و بیینیم چه اتفاقاتی در جدال این دو تیم رخ خواهد داد. آیا به رسم معمول فوتبال ایران مسلمان در ابتدای مسابقه با دسته گل به سمت برانکو خواهد رفت؟ آیا وی می‌تواند نمایش خوبی مقابل برانکو و پرسپولیس داشته باشد یا خیر؟

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز