خبرگزاری کار ایران

دگرگونی خط دفاعی پرسپولیس

سخت ترین دوران برانکو در پرسپولیس چگونه رقم خورد؟

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۸۷۶

مصدومیت مدافعان پرسپولیس بیش از هر زمان دیگری برانکو را در تنگنا قرار داده و باید ببینیم چه سرنوشتی در انتظار پرسپولیس خواهد بود.

به گزارش ایلنا، مصدومیت‌های پی در پی بازیکنان پرسپولیس کار را برای برانکو بیش از هر زمان دیگری سخت کرده و دست او را در پوست گردو گذاشته است.

برانکو در ابتدای فصل و زمانی که از او در مورد محرومیت نقل و انتقالاتی و خروج ستاره‌ها از پرسپولیس سوال می‌شد همواره به این نکته اذعان داشت که با تیم فعلی هم پرسپولیس را به بالاترین مقام ها می‌رساند و از هیچ حریفی ترس ندارد. موردی که در عمل هم ثابت شد و برانکو این تیم دست و پا بسته را تا فینال لیگ قهرمانان آسیا رساند اما در گام آخر مقابل کاشیما آنتلرز کم آورد، اما با این وجود نمی‌توان از کار بزرگ او چشم پوشی کرد.

یکی از مشکلات برانکو در چند ماه گذشته مصدومیت مکرر و متوالی مهره‌های خط دفاعی این تیم بوده است. ابتدا حسین ماهینی در جریان دربی از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شد و فصل را از دست داد. سپس محمد انصاری در جدال با کاشیما به همین وضع دچار شد و باید زانوی مصدوم خود را به تیغ جراحان بسپارد. علاوه بر این دو شایان مصلح مدافع چپ ثابت  پرسپولیس در این فصل هم در جریان دیدار با تراکتورسازی تبریز مصدوم شد و مشخص شد از ناحیه همسترینگ مصدوم شده و دست کم یکماه دور از میادین خواهد بود. در آخرین تمرین پرسپولیس پیش از بازی با ماشین سازی نیز سیامک نعمتی مصدوم شده و سه هفته دور از میادین خواهد بود. از اردوی پرسپولیس خبر رسیده شجاع خلیل‌زاده که از ابتدای فصل با مصدومیتی از ناحیه گردن مواجه بوده هم دچار مصدومیت شده و حضورش در مقابل ماشین سازی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

همه‌ی این مصدومیت‌ها در شرایطی رخ داده که 4 بازی حساس پرسپولیس در نیم فصل اول باقی مانده و ترکیب خط دفاعی این تیم به طور شگفت آوری دچار دگرگونی شده است ، به طوریکه چینش 4 عضو خط دفاعی این تیم برای برانکو یکی از سخت ترین کارهای دوران مربیگری او در پرسپولیس به شمار می‌رود.

در لیست پرسپولیس تنها بازیکنان تخصصی پست دفاع با احتساب شجاع، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، احسان حسینی و شاهین عباسیان هستند که این دو نفر آخر هیچکدام حتی یک دقیقه هم برای پرسپولیس به میدان نرفته‌اند و حضور آنها در زمین می‌تواند بهای سنگینی را برای پرسپولیس به همراه داشته باشد.

باید منتظر باشیم و ببینیم تیم پرسپولیس در چهار دیداری که تا پایان نیم فصل اول در رقابت‌های لیگ برتر مقابل ماشین‌سازی، سپاهان، ذوب‌آهن و پارس جنوبی جم برگزار خواهد کرد چه نتایجی را به ثبت خواهد رساند و اینکه برانکو می‌تواند از این مرحله سخت نیز به سلامت عبور کرده و خود را به ساحل آرامش که همان نقل و انتقالات زمستانی و اضافه شدن نفرات جدید است برساند یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز