خبرگزاری کار ایران

تبریزی؛ خرید 3 میلیاردی شکست خورده استقلال

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۹۰۳

خرید گران قیمت تابستانی آبی‌ها نتواسنته گره‌گشای خط حمله این تیم باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال تهران سال گذشته و پس از پشت سر گذاشتن یک فصل پر فراز و نشیب توانست در نهایت با کسب عنوان سومی در لیگ برتر، قهرمانی در جام حذفی، پیروزی در دربی و در نهایت صعود به مراحل بالاتر در لیگ قهرمانان آسیا فصل موفقی را رقم بزند ولی جدایی ستاره‌های این تیم در پنجره تابستان و عدم جذب مهره‌های مناسب به جای جدا شده‌ها این تیم را از نظر نتیجه‌گیری دچار تزلزل کرده است.

استقلال یکی از پر هزینه‌ترین تیم‌های نقل و انتقالات بود و با هزینه‌های قابل توجه مهره‌های زیادی به خدمت گرفت که اغلب عملکرد خوبی تا کنون در ترکیب این تیم نداشته و خریدهایی شکست خورده لقب گرفتند.

یکی از این نفرات یا شاید بتوان گفت در صدر این فهرست مرتضی تبریزی است. مهاجمی که فصل گذشته بعد از علی علیپور بیشترین گل را در لیگ برتر برای تیمش به ثمر رساند و در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا هم عملکرد خوبی داشت و با هزینه‌ای بالا به استقلال آمد تا جای خالی تیام را پر کند و تصویر او با پیراهن آبی یکی از شیرین‌ترین تصاویر منتشر شده از باشگاه برای هواداران در پنجره تابستانی بود.

طبق اخباری که مطرح شده جذب تبریزی در مجموع با توجه به پرداخت رضایت نامه و دستمزد خود این بازیکن بالغ بر 3 میلیارد تومان روی دست استقلال هزینه گذاشته ولی کارایی لازم را نتوانسته از خودش نشان دهد تا به عنوان خرید شکست خورده شناخته شود.

تبریزی تا کنون تنها دو بار برای استقلال گلزنی کرده است که اولی مربوط به بازی با تراکتورسازی در لیگ برتر است و دیگری در بازی با السد در لیگ قهرمانان آسیا به ثبت رسیده که این برای مهاجمی در قد و قواره تبریزی عملکردی به شدت ضعیف و مایوس کننده است.

تبریزی به قدری در استقلال ضعیف عملکرده و شرایط بدی دارد که صحبت از بازگشت زود هنگامش در نیم فصل به اصفهان و ذوب آهن شنیده می‌شود و عنوان شده به دنبال بازگشت به تیم سابق و رقم زدن روزهای خوب گذشته در این تیم است. باید دید در نهایت تبریزی تصمیم به بازگشت به تیم سابقش می‌گیرد و یا تصمیم دارد بماند و شایستگی‌های خود را در ترکیب استقلال و زیر نظر شفر نشان دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز