خبرگزاری کار ایران

پس از اعلام قطعی جدایی تیام؛

مذاکرات استقلال با تبریزی جدی‌تر شد

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۸۸۲

پس از اعلام قطع همکاری مامه تیام با استقلال، این باشگاه به شکل جدی‌تر به دنبال جذب تبریزی از ذوب آهن خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در نهایت پس از هفته‌ها انتظار و بلاتکلیفی، پرونده ماندن تیام در استقلال بسته شد و باشگاه رسماً اعلام کرد که این بازیکن در فصل هجدهم در استقلال حضور نخواهد داشت تا آبی‌پوشان مهم‌ترین مهره خود در خط حمله را از دست بدهند و با چالش جدی در این پست مواجه شوند.

استقلالی‌ها از مدت‌ها قبل به دنبال عقد قرارداد با مرتضی تبریزی بودند و بارها در اینباره با مسئولان ذوب‌آهن نامه‌نگاری داشتند که باشگاه اصفهانی ابتدا یک میلیارد و هشتصد و بعداً یک میلیارد و صد میلیون تومان برای رضایت نامه تبریزی درخواست کرد.

حال با قطعی شدن جدایی تیام و البته 200 هزار دلاری که به خاطر بند آزادسازی تیام به آبی‌پوشان می‌رسد، پرونده جذب تبریزی به شکل جدی‌تری پیگیری می‌شود و این بازیکن بیش از هر زمان دیگری به استقلال نزدیک شده است.

آبی‌پوشان قصد دارند مبلغی که بابت جدایی تیام دریافت می‌کنند را بابت رضایت‌نامه تبریزی به ذوب آهن پرداخت کنند تا دومین گلزن برتر فصل گذشته لیگ را به خدمت بگیرند.

باید دید در نهایت استقلال موفق به جذب تبریزی خواهد شد یا مشکلات این تیم در خط حمله دوچندان خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز