خبرگزاری کار ایران

تجمع سمن‌ها برای بازگشایی نرده‌های چهارراه ولیعصر

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۸۷۸

چند تن از اعضای سمن‌های مردمی به منظور بازگشایی نرده‌های چهارراه ولیعصر برای تسهیل تردد معلولان و سایر عابران در این چهارراه تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بعد از ظهر امروز تعدادی از اعضای سمن‌های مردمی همزمان با روز جهانی معلولان به منظور بازگشایی نرده‌های چهارراه ولیعصر برای تسهیل تردد معلولان در این چهارراه تجمع کردند.

این تجمع با حضور کمپین بازچرخ، کراس رایدر، بانوان شهر، باهمستان، سفیران ترافیک، آشتی با شهر، دادشهر، دوچرخه‌سواران شرق، انجمن معلولان باور، کمپین معلولین و دیده‌بان آزار و ... به مناسبت رویداد مردمی "شهر بدون مانع" با هماهنگی برخی از اعضای شورای شهر و مدیران حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار شد.

اخیرا معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در راستای تسهیل تردد معلولان، سالمندان، زنان باردار و ... خواستار بازگشایی نرده‌های چهارراه ولعیصر در مسیر عابر پیاده شده‌است، که با مخالفت رو به رو شده‌است که در این راستا بعد از ظهر امروز اعضای شورای شهر به همراه مدیران حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و برخی سمن‌های مردمی تصمیم گرفتند، این مطالبه را در قالب رویداد مردمی شهر بدون مانع در روز جهانی معلولان مطرح کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز