خبرگزاری کار ایران

محبوب‌ترین تفریحات در تور دبی

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۸۰۰

یک موزه کوچک در دبی قدیمی که البته خیلی اطلاعات نداره ولی یک صفحه تصویری دیجیتالی جالبی داره که به شما اطلاعاتی راجع به فرهنگ دبی، تاریخ دبی و نحوه زندگی کردن در صحرا را یاد میده. با پرداخت 1 دلار میتونید از این موزه دیدن کنید.

ایلنا، دبی یکی از پرطرفدار ترین مقاصد گردشگری است که گردشگران بسیاری از تمام دنیا به دیدن این شهر فوق العاده می آیند. کشور ایران سالانه هزاران گردشگری به این شهر زیبا راهی میکند .خوب مطمئنا دبی خیلی مکانهای تاریخی برای گردشگری ندارد مثل جاذبه های تاریخی پاریس،لندن ولی حتما شما میتونید بسیاری از جاذبه ها و تفریحات گردشگری متنوع را در دبی تجربه کنید. برای نمونه تفریحاتی که معمولا اکثر گردشگران دبی اونارو ترجیح میدن بهتون معرفی کنیم. همراه با سایت تورنت باشید تا محبوب ترین تفریحات دبی را به شما معرفی کنیم. میتونید جهت اطلاع از آخرین قیمت تور دبی به سایت ما سر بزنید.

برج خلیفه دبی

شاید اولین چیزی که بعد از شنیدن اسم دبی به نظرتون میاد اسم برج خلیفه باشه. این برج فعلا بلندترین برج دنیا است و گردشگران میتونید به بالای طبقه 128 برند و دبی را از بالای ابرها ببینند اونم با پرداخت 100  درهم یا 27 دلار . شدیدا بهتون توصیه میکنم اگرمسافر تور دبی هستید این فرصت را از دست ندید و حتما یکبار این تجربه را امتحان کنید. در حالی که شما اگر بخواید به طبقه 148 برج خلیفه برید حدودا باید 500 درهم یا 136 دلار پول بپردازید. شبها دیدن این برج شما را شگفت زده میکنه چون با چیزهای بسیار عجیب و غریب تزیین شده مثل ماهی های نورانی ، درخت نخل و آبنماهایی که با همراه با موزیک برای شما می رقصند.

محبوب‌ترین تفریحات در تور دبی

دبی مال

دبی مال یکی از فروشگاه های بسیار بزرگ دبی می باشد که داخل این فروشگاه میتونید یک آکواریم شگفت انگیز ، پیست اسکی روی یخ ، سینما ، کتاب فروشی های بسیار بزرگ و تعدادی کافی شاپ های کوچیک و بزرگ پیدا کنید . دبی مال یکی از شلوغ ترین مکانهای دبی هست که وقتی داخلش میشید با سیل عظیمی از آدم ها روبرو میشید که در حال قهوه خوردن، کتاب خوندن، چت کردن و یا حتی بعضی های برای فرار از گرمای دبی با اینجا پناه میارند.

محبوب‌ترین تفریحات در تور دبی

مسجد جمیرا

این مسجد فوق العاده یکی از 2 مسجد زیبای دبی هست که شما میتونید بهش سر بزنید. مسجد جمیرا خیلی بزرگ نیست ولی شامل یک اتاق بزرگ که مسئول اونجا یا راهنمای شما هر روز  از ساعت 10 صبح در اون اتاق منتظر بازدید کننده ها یا مسافران تور دبی هست که بتونه اونها رو راهنمایی کنه. بازدید از این مسجد حدودا برای شما 20 درهم یا 5/5 دلار هزینه داره. که همراه با یک صبحانه فوق العاده و آشنایی با کلی فرهنگ و سنت اسلامی است. اگر شما خیلی از فرهنگ اسلام نمیدونید حتما یه سفر به دبی باید داشته باشید و به این مسجد سری بزنید. میتونید از سایت تورنت همینطور قیمت تور گرجستان را هم ببینید.

محبوب‌ترین تفریحات در تور دبی

جزیره  جمیرا پالم

در جمیرا پالم که به شکل درخت نخل طراحی وساخته شده است همه چیز در دسترس شما قرار داره از فروشگاه های کوچیک و بزرگ، یک پارک آبی فوق العاده و کلی رستوران ،کافه و یا کلاب های متعدد که میتونید ازشون استفاده کنید. بهتون پیشنهاد میکنم حتما وقتی در حال گردش در دبی هستید به این جزیره سر بزنید و یه پیاده روی فوق العاده رو تجربه کنید مخصوصا در شب که شدیدا زیباتر هست.

محبوب‌ترین تفریحات در تور دبی

مارینا دبی

و اما منطقه مارینا دبی که با ساختمانهای بلندی که پیاده روهای بسیار زیبایی احاطه شدند. اونجا میتونید قایق های تفریحی و بسیاری سوژه عکاسی از اسکله ها و بندر گاها و غروب و طلوع فوق العاده خیره کننده خورشید پیدا کنید. (اگر به عکاسی علاقه دارید یه سری بزنید به مارینا) . حتما به اسکله 7 سر بزنید چون یک رستوران 7 طبقه و کافه های زیبا که روی آب ساخته شدند رو میبینید اینجا. من خودم آسیا آسیا را ترجیح میدم چون با تم آسیایی تلفیق و طراحی شده.

محبوب‌ترین تفریحات در تور دبی

موزه دبی

یک موزه کوچک در دبی قدیمی که البته خیلی اطلاعات نداره ولی یک صفحه تصویری دیجیتالی جالبی داره  که به شما اطلاعاتی راجع به فرهنگ دبی، تاریخ دبی و نحوه زندگی کردن در صحرا را یاد میده. با پرداخت 1 دلار میتونید از این موزه دیدن کنید.

محبوب‌ترین تفریحات در تور دبی

دبی قدیمی

دبی قدیمی در واقع دبی در گذشته است.  مثلا فروشگاه معروف  (gold Market) که فروشگاه فلفل است در این منطقه است. در این منطقه شما مغازه هایی که در سراسر خیابان وجود دارند و بسیار شلوغ هستند حتی ممکن شما در این شلوغی گم بشید. بهتره که یک قایق بگیرید از موزه دبی دیدن کنید، یک رستوران سنتی برید ( اگر به غذای هندی علاقه دارین اینجا کلی غذای هندی میتونید سفارش بدید) و از دیدن مناطق دبی از دور لذت ببرید.

صحرا دبی

یکی از تفریحاتی که افرادی که در تور دبی ثبت نام میکنند و حتما میخوان تجربش کنند صحرا دبی است.

من هنوز شانس دیدن این صحرا را نداشتم ولی هر کسی از دوستانم که به این ناحیه سفر کردند نصیحتی که به من کردند این بود که اصلا دیدن این قسمت دبی را از دست نده. برای دیدن صحرا دبی حدودا یک صبح تا شب را در صحرا سپری میکنید که حتما میتونه یک تجربه زیبا و بینظیر براتون رقم بزنه.

ضمنا میتونید جهت اطلاع از آخرین قیمت تور گرجستان و تور تایلند به سایت تورنت  (www.tournet.co) ) سر بزنید و از آخرین قیمت تورها و آفرها و تخفیفات ویژه آژانسهای گردشگری با خبر شوید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز