خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی بیان کرد:

مشاوره صنعتی به بیش از پنج هزار پروژه دولتی و خصوصی

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۷۹۱

کیانی اظهار داشت: این سازمان تاکنون در پنج هزار پروژه به بخش‌های دولتی و خصوصی مشاوره صنعتی داده و همچنان این مشاوره‌ها به صورت صعودی در حال افزایش است که بیشتر در حوزه بهره‌وری، منابع انسانی و امور تولید است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، در نشست خبری ابوالفضل کیانی مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی آخرین روند چهاردهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی تشریح شد.

کیانی گفت: یکی از ماموریت‌های اصلی این سازمان که فلسفه وجودی‌اش تشکیل آن در 30 سال اخیر است بحث آموزش است که ما آن را در سطوح کاربردی، تخصصی، مقطعی و عالی انجام می‌دهیم و تاکنون 210 هزار از این سازمان و شعبات آن فارغ‌التحصیل شده‌اند.

معاون وزیر صمت ادامه داد: این سازمان تاکنون در پنج هزار پروژه به بخش‌های دولتی و خصوصی مشاوره صنعتی داده و همچنان این مشاوره‌ها به صورت صعودی در حال افزایش است که بیشتر در حوزه بهره‌وری، منابع انسانی و امور تولید است.

وی با اشاره به چهاردهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی گفت: جوایز امسال تعالی سازمانی بر اساس شاخصه‌های اقتصاد مقاومتی بنیان نهاده شده و هیئت داوران آثار رسیده را بر این اساس بازبینی می‌کنند.

وی با اشاره به فعالیت‌های جدید این سازمان گفت: در حوزه کسب‌وکارهای دانش‌بنیان اقدامات جدیدی صورت گرفته است ضمن آنکه در بخش مدیریت کسب و کارهای کوچک و متوسط بر اساس انقلاب صنعتی چهارم فعالیت‌های جدیدی بر مبنای بالا بردن بهره‌وری سازمانی و صنعتی صورت گرفته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز