خبرگزاری کار ایران

توکلی به ایلنا خبر داد:

امروز، آخرین مهلت ثبت‌نام در کنکور دکتری ۹۸

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۵۷۷

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: ساعت ۲۴ امشب ۱۲ آذر آخرین مهلت ثبت نام در آزمون ورودی دوره دکتری (نیمه متمرکز Ph.D) سال ۱۳۹۸ است.

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این خبر گفت: آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۱۳۹۸ برای پذیرش در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در روز جمعه سوم اسفند برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تا ساعت ۸ صبح امروز دوشنبه ۱۲ آذرماه تعداد ۸ هزار و ۸۷۴ نفر در آزمون ورودی دوره دکتری (نیمه متمرکز Ph.D) سال ۱۳۹۸ ثبت نام کرده‌اند.

توکلی اشاره کرد: ثبت‌نام برای آزمون ورودی دکتری نیمه متمرکز سال ۱۳۹۸ از ۶ آذر ۹۷ آغاز شده است و در روز دوشنبه ۱۲ آذر ۹۷ پایان می‌پذیرد. ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org انجام خواهد پذیرفت.

وی گفت: پذیرش دانشجو در ۲۴۵ کد رشته امتحانی این دوره از آزمون دکتری شامل ، ۶۲ کد رشته در گروه علوم انسانی، ۴۶ کد رشته در گروه علوم پایه، ۶۰ کد رشته در گروه فنی مهندسی، ۳۵ کد رشته در گروه کشاورزی و منابع طبیعی، ۷ کد رشته در گروه هنر، ۲۶ کد رشته در گروه دامپزشکی و ۹ کد رشته در گروه زبان های خارجی انجام می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز