خبرگزاری کار ایران

الماسی در تذکری:

آیا مسئولان پای خواسته‌های به حق مردم ایستاده‌اند؟

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۳۰۶

یک نماینده مجلس گفت: مردم ایران در بحران‌های اخیر کشور همانند سال های انقلاب و دفاع مقدس با صلابت و صبوری ایستادگی کردند و خواب و خیال دشمنان را برآشفتند.

به گزارش ایلنا، سکینه الماسی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، روز ۱۲ آذر را به معلولان تبریک گفت و نسبت به اجرای قانون ویژه آن ها ابراز امیدواری کرد.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم ایران در بحران های اخیر کشور همانند سال‌های انقلاب و دفاع مقدس با صلابت و صبوری ایستادگی کردند و خواب و خیال دشمنان را برآشفتند.

وی خطاب به رئیس جمهور خواستار تسریع در اجرای مصوبات مربوط به حوزه انتخابیه خود و رفع دغدغه مردم شد و تصریح کرد: آیا مسئولان پای خواسته‌های به حق مردم ایستاده اند؟ آیا دولت و مجلس که هر دو برآمده از خواست ملت هستند، پای قول های خود به مردم ایستاده اند؟

عضو فراکسیون زنان مجلس با اشاره به مشکلات جامعه صیادان، ملوانان، کشاورزان و به خصوص صدور مجوز لازم برای آن ها، خواستار امهال وام های مربوط به این قشر شد.

الماسی بر ضرورت رسیدگی به خواسته‌های بازنشستگان و یکسان‌سازی حقوق آن‌ها و بحث بازگشایی مرزها برای صادرات گوجه خارج از فصل تاکید کرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی همچنین خطاب به رئیس جمهور گفت: اگرچه روند نزولی نرخ ارز خوب است اما به شرط آنکه بر قیمت هایی که بی رویه بالا رفت تاثیر بگذارد و قیمت ها بر مبنای کاهش نرخ ارز، روند نزولی داشته باشد.

این نماینده مجلس خواستار افزایش قیمت خرید تضمینی گندم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز