خبرگزاری کار ایران

الماسی: گمان می کردیم مشکلات کاملا برطرف شده؛

بی اطلاعی مسئولان شهر جم از مشکلات پارس جنوبی!

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۹۴۹

با اعلام جدایی مایکل اومانیا از پارس جنوبی جم به دلیل مشکلات مالی، شایعاتی پیرامون شگفتی سازان لیگ برتر شکل گرفت.

به گزارش ایلنا، پس از مطرح شدن مشکلات مالی و اخباری مبنی بر نارضایتی بازیکنان و احتمال جداییشان ازتیم، تمامی دلسوزان پارس جنوبی جم در تکاپو افتادند تا این موضوع را به گوش مسئولین برسانند تا باعث برطرف شدن آن شوند بر همین اساس،ئ پس از پیگیری های سید علی موسوی، رئیس کانون هواداران پارس جنوبی جم برای حل این مشکل، مسئولین محترم رادیو بوشهر هم با تلاشی مثال زدنی موفق به مصاحبه با سرکار خانم الماسی، نماینده محترم مردم جم، عسلویه، دیر و کنگان شدند تا از همین طریق قول مساعدی برای برطرف کردن مشکلات مالی پارس جنوبی جم از ایشان بگیرند.

مسئولین رادیو بوشهر همچنین با فرماندار جم و میدرعامل پارس جنوبی جم در همین خصوص مصاحبه کردند که در بخش های بعدی به آن می پردازم.
در گفتگویی که با خانم الماسی صورت گرفت ایشان گفتند تا قبل از مصاحبه آقای تارتار از مشکلات موجود بی اطلاع بودم و سپس قول مساعد برای برطرف کردن این مشکل را دادند.

گمان می کردیم مشکلات کاملا برطرف شده

خانم الماسی در گفتگو با رادیو بوشهر گفت: زمانی که متوجه مشکلات پارس جنوبی جم شدم. مراجعات مکرری را به دو وزارت خانه نفت و ورزش داشتم. دلیل مراجعه من ایجاد انسجام و روحیه جمعی بود که این تیم در جم و استان بوشهر به وجود آورده بود و در صورت سکوت ما و حل نشدن مشکلات، مردم متضرر میشدند. پس از این مراجعات به اتفاق مدیرعامل، رئیس هیئت مدیره و یکی از اعضا باشگاه پارس جنوبی جم جلسه ای را با آقای سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان صورت دادیم. و گمان کردم که مشکل کاملا برطرف شده ولی وقتی که از زبان سرمربی این تیم جناب آقای تارتار متوجه شدم مشکلات پا برجاست بسیار متعجب شدم. با این وجود همین الان هم مدیرعامل و یا هرکدام از اعضای هیئت مدیره بخواهند مثل همیشه کنارشان هستیم تا مشکالات را برطرف کنیم.

 

اتحاد و انسجام موجود ثمره باشگاه پارس جنوبی جم است

بنده به این معتقد نیستم که در موفقیت ها همه سهیم باشند و در شکست ها فقط یک یا چند نفر مقصر شمرده شوند. در واقع به خاطر روحیه ای که ما ایرانی ها داریم و اخیرا در زلزله کرمانشاه هم نشان دادیم در غم و شادی همگرا و هم دل هستیم. به همین خاطر باور کنید تمام من به همراه جمی ها، تمام بوشهری ها و در کل همه جنوبی ها با هرشوتی که بازیکنان پارس طرف دروازه حریف راهی میکرند احساس شادمانی کردیم و در طرف مقابل هر وقت هم که گل میخوردند همه ناراحت بودیم. این فقط یک معنا دارد آن هم انسجام و وحدت، انسجام و وحدتی که ثمره شاهکار مدیرعامل، کادر فنی، بازیکنان و همه اعضای پارس جنوبی جم است.

من بارها و بارها گفته ام که این تیم افتخار ماست تا جایی که من در سفرهای اروپای هم از تیم پارس جنوبی جم تعریف کردم و در نشستی پیشنهاد بازی پارس جنوبی جم و ستاره سرخ بلگراد را دادم و آنجا برای همگان باعث تعجب بود که تیمی از دسته پایین تر آمده و طیچند ماه دو برند بزرگ فوتبال ایران یعنی پرسپولیس و استقلال را جا گذاشته و در صدر است. این یعنی افتخار که آقای کیروش به آقای تارتار گفتند تیم شما واقعا یک تیم است و این نشان دهنده کار مستمر و تلاش های فراوان است.

 

اگر مسئولین باشگاه از ما کمک بخواهند با تمام توان برای برطرف کردن آن تلاش می کنیم

در خصوص مشکل پیش آمده باید بگویم که همانطور که گفتم من گمان کردم تمام مشکلات کاملا برطرف شده و پس از مصاحبه آقای تارتار و سایر مصاحبه ها متوجه شدم که تیم مشکل پرداخت مطالبات بازیکنان را دارد. برای همین بنده به عنوان نماینده مردم به همراه فرماندار، امام جمعه محترم شهرستان جم و مدیرعامل منطقه به طور جد پیگیر موضوع برای برطرف کردن آن هستیم. ما به شدت دنبال این هستیم که تیم به هیچ وجه وارد حاشیه نشود و در مورد مشکلات مالی هم اگر مسئولین باشگاه از ما کمک بخواهند از هیچ کوششی دریغ نمیکنیم. به نوبه خود اعلام میکنم هرکاری که از دستم ساخته باشد با کمال میل و با افتخار انجام خواهم داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز