خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد:

ترویج امر به معروف و نهی از منکر نیازمند مشارکت همگانی

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۲۵۰

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: ترویج فریضه دینی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نیازمند عزم جدی و مشارکت همه جانبه مردم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،آیت الله نورالله طبرسی امروز یکشنبه در شورای هماهنگی امر به معروف و نهی از منکر مازندران به اهمیت فرهنگ امر به نعروف و نهی از منکر در دین مبین اسلام اشاره کرد و اظهار داشت: باید به توسعه فریضه امر به معروف و نهی از منکر برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی باید توجه شود. 

وی افزود: ترویج فریضه دینی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نیازمند عزم جدی و مشارکت همه جانبه مردم است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه گسترش فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر به قشر و ادارات خاصی محدود نمی شود بلکه آحاد جامعه در هر جایگاه ،زمان و مکانی موظف و مسئول اجرای آن هستند افزود: اگر این مهم در جامعه نهادینه شود کاهش گناه، بزهکاری و ناهنجاری های اجتماعی را در پی دارد.

وی بیان کرد: بایستی مشکلات و آسیب های جامعه بصورت جدی ریشه یابی شود برترویج و توسعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد.

آیت الله طبرسی  یکی از نیازهای ضروری امروز جامعه را ترویج این فریضه مهم برشمرد و گفت:راهکار ترویج این مهم ایجاد خودباوری در بین مردم است که به این مهم نیاز دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز