خبرگزاری کار ایران

هفته پانزدهم لیگ آزادگان

پیش بازی سرخپوشان پاکدشت - اکسین البرز؛ تفکرات کاظمی بر حسینی چیره می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۱۳۲

از هفته پانزدهم لیگ آزادگلان تیم‌های سرخپوشان پاکدشت و اکسین البرز به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش ایلنا، هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ آزادگان با انجام شش مسابقه به پایان خواهد رسید که در حساس‌ترین مسابقه تیم‌های سرخپوشان پاکدشت و اکسین البرز به مصاف هم خواهند رفت.

این دو تیم که از تیم‌های پرستاره و متمول لیگ دسته اول هستند هفته گذشته بازی‌های خود را با برد پشت سر گذاشته‌اند و با روحیه‌ای خوب به مصاف هم خواهند رفت.

سرخپوشان که در ابتدای فصل به دلیل از دست دادن فصل بدنسازی عملکرد پرنوسانی را ارائه داده بود در سه هفته اخیر سه برد متوالی را کسب کرده و خود را به بالای جدول رسانده است امری که برای فرهاد کاظمی در لیگ یک تبدیل به عادت شده است زیرا وی استاد رهنمون کردن تیم‌ها از لیگ یک به لیگ‌برتر است.

تیم سرخپوشان پاکدشت در این فصل از رقابت‌ها از مجموع 12 بازی، 7برد ،4مساوی و 1باخت بدست آورده و در رده‌ی دوم جدول پشت سر شاهین شهرداری بوشهر قرار گرفته است ورقابت تنگاتنگی با این تیم برای صعود به لیگ برتر دارد.

اکسین البرز نیز در این فصل از رقابت‌ها دچار یک عملکرد سینوسی شده است. این تیم فصل را با فراز کمالوند آغاز کرده اما وی به دلیل کسب نتایج ضعیف از کار کنار رفت و جای خود را به محمد نصرتی و سپس مجتبی حسینی داده و مدیران اکسین امیدوارند با آمدن حسینی این تیم جان تازه‌ای گرفته و بتواند اکسین را رهسپار لیگ برتر کند.

اکسین تا به اینجای فصل از رقابت‌ها از مجموع 12بازی، 5برد، 4مساوی و 3باخت در رده‌ی ششم جدول قرار دارد و در مقابل سرخپوشان تلاش خواهد کرد که بر این تیم غلبه کرده و اوضاع خود در جدول را سر و سامان بخشد.

گفتنی است این مسابقه از ساعت 14 در ورزشگاه دستگردی برگزار خواهد شد. قضاوت این مسابقه بر عهده حسین زیاری خواهد بود و و رضا قیم و مسعودآزادپور او را در امر قضاوت یاری خواهند کرد. ناظر داوری این مسابقه نیز امیر بهرام نقوی حسینی خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز