خبرگزاری کار ایران

بیک‌زاده: رقیبی در لیگ یک نداریم / اگر قلعه نوعی بخواهد به سپاهان می‌روم

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۸۹۸

مدافع باتجربه تیم سرخپوشان معتقد است که حریف سرخپوشان برای صعود به لیگ برتر خود این تیم است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال سرخپوشان پاکدشت به سرمربیگری فرهاد کاظمی از شانس‌های صعود به لیگ برتر است و توانسته با سرمایه گذاری بخش خصوصی تیم خوب و پرستاره ای را روانه مسابقات کرده و نتایج خوبی هم گرفته است.

هاشم بیک‌زاده بازیکن باتجربه تیم سرخپوشان در گفتگو با ایلنا در مورد شرایط این تیم اظهار داشت: خدا را شکر شرایط تیممان بسیار خوب است. در هر بازی برای برد به زمین می‌رویم و تلاش می‌کنیم تمام بازی‌ها را ببریم و چیزی جز برد ما را راضی نمی‌کند. متاسفانه اول فصل به دلیل اینکه دیر جمع شده بودی نتوانستیم نتایجی خوبی را کسب کنیم اما هر چقدر که از مسابقات می‌گذرد شرایط ما هم بهتر می‌شود و امیدوارم بتوانیم تیم را به لیگ برتر برسانیم.

وی در مورد اینکه چه تیم‌هایی شانس صعود به لیگ برتر را دارند نیز گفت: انتظارات از تیم ما بیشتر است و این به خاطر بازیکنان و کادرفنی خوب ما است. خوشبختانه شرایط خوبی داریم. فردا یک بازی حساس را برگزار خواهیم کرد و به امید خدا این مسابقه را می‌بریم و امتیازات خود را بیشتر می‌کنیم. بزرگترین حریف تیم ما خود ما هستیم اگر بتوانیم از نظر فنی، بدنی و روحی همین روال را ادامه دهیم فکر نمی‌کنیم تیمی بتواند با ما رقابت کند.

مدافع تیم سرخپوشان در مورد شرایط حاکم بر اداره سرخپوشان نیز عنوان کرد: واقعا از آقایان سامقانی و فرهاد کاظمی را تشکر می‌کنم که شرایط بسیار خوبی را در تیم ما حاکم کرده‌اند. واقعا در این شرایط اقتصادی مهندس سامقانی مالک تیم کار بزرگی را کرده‌اند وباید قدر او و دیگر مالکین بخش خصوصی را بیشتر بدانیم. مالکین باشگاه به تمام صحبتها و قولهایی که در مورد مسائل مالی به ما داده بودند عمل کرده‌اند و این جای تقدیر دارد.

وی در مورد حضور خود در لیگ یک نیز گفت: من به خاطر مصدومیتی که داشتم نتوانستم با تیمی از لیگ برتر قرارداد ببندم و وقتی با پیشنهاد سرخپوشان مواجه شدم به خاطر صداقت مدیران و حضور آقای کاظمی در این تیم تصمیم گرفتم به سرخپوشان ملحق شوم و امیدوارم که بتوانم جواب اعتماد مدیران و کادرفنی را بازی‌های خوب خود بدهم.

بیک زاده در مورد اینکه همواره رابطه‌ی خوبی با سرمربی سپاهان داشته و اگر پیشنهادی از امیر قلعه نوعی به دست او برسد چه تصمیمی خواهد گرفت نیز تصریح کرد: فعلا چیزی مشخص نیست باید ببینیم چه اتفاقی در نیم فصل رخ خواهد داد. من اینجا شرایط خوبی دارم و دوست دارم به سرخپوشان کمک کنم تا به لیگ برتر صعود کند اما اگر آقای قلعه نوعی من را بخواهد دعوتش را قبول خواهم کرد و به سپاهان خواهم رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز