خبرگزاری کار ایران

پیروز حناچی سوگند خورد/«تهران، شهری برای همه» شعار شهردار جدید+متن سوگند و فیلم

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۱۱۶

شهردار منتخب تهران در جلسه امروز شورای شهر تهران نسبت به انجام درست وظایف خود و در نظر گرفتن خداوند سوگند یاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پیروز حناچی (شهردار منتخب تهران) در جلسه امروز شورای شهر تهران نسبت به انجام درست وظایف خود و در نظر گرفتن خداوند سوگند یاد کرد. 

حناچی در این مراسم اظهار کرد: من به عنوان شهردار منتخب تهران در محضر خداوند سمیع و بصیر، شهروندان گرانقدر و اعضای محترم شورای شهر سوگند یاد می‌کنم در اجرای تمامی امور محوله همواره خداوند را شاهد و ناظر بر اعمال خود ببینم و برای انجام هر چه بهتر وظایف، تمام دانش خود را با انتخاب مدیرانی پاک‌دست و شایسته به کار گیرم. همچنین تلاش خواهم کرد با بهره‌گیری از خرد جمعی و مشارکت مردم فعالیت‌های خود را پیش برم. تلاش خواهم کردم در راستای شفافیت‌بخشی به امور، توجه به جریان آ‌زاد اطلاعات و اجرای کامل مصوبات شورا را نصب‌العین قرار دهم. من تلاش خواهم کرد عدالت در توزیع منابع، رعایت صرفه جامعه و مبارزه با فساد و خودکامگی را سرلوحه اقدامات خود و همکارانم قرار دهم.

پیروز حناچی سوگند خورد/«تهران، شهری برای همه» شعار شهردار جدید+متن سوگند و فیلم

مشکلات ما بزرگ است اما همت ما بزرگ‌تر است

حناچی پس از ادای سوگند در بخش بعدی سخنان خود اظهار کرد: در ادبیات و تاریخ ایران به جهت قدمت و وسعت تاریخی این سرزمین، نکاتی را می‌بینیم که نقشه راه ماست. خداوند را شاکرم که توفیق خدمت را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ا یران برای من فراهم کرد.

شهردار جدید تهران با بیان اینکه شعار من «تهران، شهری برای همه» است، گفت: پیش از من کسان دیگری هم در مسند شهرداری تهران بوده‌اند. از همکار عزیزم از آقای افشانی به خاطر زحماتشان تشکر می‌کنم. همچنین از رای اعتماد شورای شهر هم قدردانی می‌کنم.

وی ضمن قدردانی از مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور بیان کرد: از نمایندگان محترم مجلس و به ویژه آقایان مطهری و عارف که زحمت زیادی در خصوص شهرداری تهران کشیدند، تشکر می‌کنم. علاوه بر این از وزرای اطلاعات و کشور، رئیس‌دفتر رئیس جمهور و اصحاب محترم رسانه که نسبت به موضوع شهرداری حساسیت داشتند، متشکرم.

حناچی ادامه داد: تلاش خواهم کرد قانون‌مدار باشم و ضابطه‌مندی و انضباط را پیش روی خود داشته باشم. ضمنا شایسته‌سالاری در انتخاب همکاران را همانگونه که در سوگند خود به آن اشاره کردم، مورد توجه قرار خواهم داد.

شهردار جدید با اشاره به شفافیت در سیاست‌ها و عملکردهای خود در سمت شهرداری تهران گفت: من؛ تعامل قانونی و عالمانه با اعضای شورای شهر، تلاش برای همکاری با سازمان‌های مردم‌نهاد و نخبگان سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در اداره شهر، مطالبه حقوق شهروندان، جلب مشارکت مردم برای حل مشکلات اساسی شهر، پاسخگویی به رسانه‌ها و نهادهای نظارتی، استفاده از حداکثر بضاعت تخصصی داخل و تلاش برای تنظیم لوایح قانونی موثر را در دستور کار خود قرار خواهم داد.

وی افزود: توسعه قلمرو عمومی در شهر از اصلی‌ترین مصادیق عدالت است که جزو برنامه‌های من خواهد بود.

حناچی همچنین به مجموعه کارگاهی موجود در میدان هفت تیر اشاره کرد و گفت: وجود این مجموعه در این میدان مایه شرمندگی همه ما بود که آن را جمع‌آوری کردیم.

حناچی با بیان اینکه زادگاه من تهران است، عنوان کرد: من کوچه‌های این شهر را می‌شناسم. مشکلات ما بزرگ است اما همت ما بزرگتر است و انشاالله موفق خواهیم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز