خبرگزاری کار ایران

نقوی حسینی در جمع خبرنگاران:

کلیه معاملات شرکت‌های زیرمجموعه وزارت رفاه طی ۳ ماه آینده علنی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۰۸۰

به گفته وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی کلیه معاملات شرکت‌های زیرمجموعه وزارت رفاه طی ۳ ماه آینده علنی می‌شود

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سید حسین نقوی حسینی در جمع خبرنگاران در خصوص نشست امروز فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با محمد شریعتمداری وزیر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: در ابتدای جلسه نکات و نظرات نمایندگان مطرح شد و وکلای ملت بر هدایت و مدیریت دقیق تامین اجتماعی و حفظ حقوق کارگران به عنوان حق الناس و جلوگیری از دست اندازی دولت به حقوق کارگران تاکید کردند.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکید نمایندگان بر حمایت و تقویت بخش تعاونی‌ها و کارآمدسازی آن‌ها به عنوان زمینه ساز اشتغال، بیان کرد: اعضای فراکسیون نمایندگان ولایی از شفاف‌سازی شریعتمداری در حوزه‌کاری شستا و اعلام اسامی هیات مدیره شرکت‌ها تقدیر و تشکر کردند.

وی با بیان اینکه نمایندگان حاضر در جلسه بر استفاده از مدیران توانمند، کارآمد و آشنا به کار در این وزارتخانه تاکید کردند، افزود: همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر ضرورت پرداختن جدی به اشتغالزایی تاکید کردند.

 نقوی حسینی با اشاره به تاکید نمایندگان بر همسان‌‎سازی حقوق بازنشستگان و اجرای مصوبه مجلس در برنامه ششم توسعه، ادامه داد: توجه بر شرایط سخت بازنشستگان و در نظر گرفتن بسته‌های حمایتی برای آن‌ها از جمله موارد دیگری بود که نمایندگان بیان کردند.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکید نمایندگان بر ضرورت رسیدگی به شرایط درمانی، مراکز درمانی و بیمارستان‌های تامین اجتماعی، گفت: ضرورت احیا و تقویت تعاونی‌های مرزنشینان در جهت اشتغال در مناطق مرزی نیز مورد دیگری بود که از سوی نمایندگان مطرح شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز