خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان تاکید کرد:

لزوم پیگیری وضعیت خانه‌های بازی و خلاقیت و مهدهای کودکِ بدون مجوز در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۷۵۴

استاندار خوزستان بر لزوم پیگیری وضعیت خانه‌های بازی، خلاقیت و مهدهای کودک بدون مجوز تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی در نشست با اعضای کانون توسعه و همیاری مهدهای  کودک استان که در استانداری خوزستان برگزار شد، بر پیگیری موضوع خانه‌های بازی و خلاقیت  و موارد مشابه که بدون مجوز فعالیت می‌کنند توسط تیم بازرسی استانداری تاکید و بیان کرد: باید از حاکم شدن سوداگری در حوزه کودک جلوگیری کنیم؛ زیرا سوداگری در این حوزه تبعات بدی خواهد داشت و جامعه را به انحطاط می‌برد.

وی افزود: آموزش‌های غلط و غیراصولی که در خانه‌های بازی و خانه‌های خلاقیت و سایر موارد مشابه که بدون مجوز فعالیت می‌کنند ارائه می‌شود، موجب هدر رفتن  سرمایه‌های کشور که کودکان عزیز این مرز و بوم هستند، خواهند شد.

استاندار خوزستان با بیان اینکه مهدهای کودک وظیفه سنگین و مهمی بر عهده دارند، خطاب به اعضای کانون توسعه و همیاری مهدهای  کودک، گفت: وظیفه شما حتی از آموزش و پرورش هم سنگین‌تر است؛ زیرا  مهدهای کودک، زمینه را برای آموزش کودکان در مقطع دبستان آماده می‌کنند.

وی افزود: استانداری به عنوان نهاد حاکمیتی باید از مشکلات و دغدغه‌های مهدهای کودک مطلع باشد و این مشکلات را پیگیری کند؛ زیرا این کارها پایه‌ای و زیرساختی هستند و عدم توجه به زیرساخت‌های انسانی و بدون صرف وقت و هزینه به نتیجه نخواهیم رسید.

شریعتی تصریح کرد: مهمترین  زیرساخت توسعه، توسعه منابع انسانی است  و هر چقدر زیرساخت‌های دیگر را توسعه دهیم بدون آموزش صحیح و عدم سرمایه‌گذاری مناسب در زیرساخت‌های انسانی و فرهنگی، توسعه متوازن امکان‌پذیر نخواهد شد.

استاندار خوزستان در پایان ضمن تاکید بر پیگیری مشکلات مطرح شده توسط اعضای کانون توسعه و همیاری  مهدهای کودک استان و مدیرکل بهزیستی خوزستان، خاطرنشان کرد: مهدهای کودک شروع یادگیری و آموزش‌پذیری کودکان هستند، نه محل نگهداری کودکان و هر چقدر پوشش آموزشی مهدهای کودک گسترده‌تر باشد و کودکان بیشتری پرورش بدهیم جامعه موفق‌تر خواهد شد و هر چقدر چتر آموزش مهدهای کودک کمتر باشد جامعه از ابتدا رشد لازم را نخواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز