خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان خبر داد:

اختصاص ۱۰ میلیارد ریال برای تکمیل مجتمع رفاهی کانون بازنشستگان آموزش و پرورش

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۴۱۲

استاندار خوزستان گفت: این اعتبار از سوی استانداری پیش‌بینی شده است و به زودی به کانون بازنشستگان آموزش و پرورش خوزستان تخصیص پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی در حاشیه بازدید از مجتمع فرهنگی، هنری و ورزشی در حال ساخت کانون بازنشستگان آموزش و پرورش خوزستان، اظهار کرد: اعتبار این پروژه تا این مرحله از احداث، از طریق منابع شرکت ملی نفت ایران تامین شده است.

وی افزود: این مجتمع رفاهی دارای امکاناتی نظیر سوئیت، استخر، رستوران و ... است. براساس مصوبه شورای آموزش و پرورش استان این ساختمان پس از تکمیل برای خدمات رسانی به فرهنگیان بازنشسته در اختیار کانون بازنشستگان آموزش و پرورش خوزستان قرار داده می‌شود.

استاندار خوزستان با تاکید بر لزوم تکریم بازنشستگان در سطح جامعه و تامین نیازهای رفاهی آنان، گفت: برای تکمیل این پروژه 10 میلیارد ریال اعتبار از سوی استانداری خوزستان پیش‌بینی شده است که به زودی به کانون بازنشستگان آموزش و پرورش خوزستان اختصاص پیدا می‌کند.

شریعتی با اشاره به اینکه ساخت این مجتمع‌های رفاهی گامی در راستای تکریم فرهنگیان بازنشسته است، خاطرنشان‌کرد: معلمان بازنشسته خوزستان با حضور در این مجتمع امکان فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی و هنری را پیدا می‌کنند، در عین حال آموزش و پرورش خوزستان می‌تواند میزبان فرهنگیان بازنشسته سایر استان‌ها در هنگام سفر به خوزستان نیز باشد.

وی با بیان اینکه بازنشستگان در هنگام سفرهای درون استانی و برون استانی نباید دغدغه‌ای برای محل اقامت داشته باشند، گفت: خوزستان در این زمینه با کمبودهایی رو به رو است که باید برای رفع آن‌ها اقدام شود و ساخت این مجتمع به عنوان یک ساختمان مرکزی رفاهی که در آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، در راستای رفع این کمبودها است.

استاندار خوزستان افزود: برخی از مراکز و ساختمان‌های رفاهی در آموزش و پرورش نیز به صورت نیمه‌کاره احداث شده‌اند که سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در حال واگذاری این مراکز است تا مراحل تکمیل و تجهیز آن‌ها طی شود.

شریعتی همچنین توجه به بازنشستگان را از مسائل مهم استانی دانست و بیان کرد: در راستای بهبود شرایط بازنشستگان تلاش‌های زیادی در استان انجام شده است؛ البته برخی از مسائل این حوزه، کشوری است، اما برای مسائل استانی، برنامه‌هایی در شورای آموزش و پرورش برای ارتقای سطح رفاهی این عزیزان ارائه شده است.

وی افزود: به زودی استخر ویژه فرهنگیان بازنشسته پس از اتمام مراحل تکمیل و تجهیز، افتتاح می‌شود و در اختیار بازنشستگان استان خوزستان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز