خبرگزاری کار ایران

مهدی کیانی: دو فینال بزرگ در پیش داریم/ به دنبال قهرمانی در نیم فصل نیستیم

asdasd
کد خبر : ۶۹۷۵۳۴

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان، گفت: به دنبال قهرمانی نیم فصل و این قبیل مسائل نیستیم.

به گزارش ایلنا، مهدی کیانی بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل پدیده، گفت: می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم. پدیده واقعا فوتبال بازی می‌کند. باید به یحیی گل‌محمدی بابت تیم  خوبی که دارد تبریک گفت. آنها ضد فوتبال بازی نمی‌کنند. می‌دانستیم بازی سختی داریم و در بازی تمرکز ‌داشتیم. با کمک هواداران عملکرد خوبی داشتیم و شایسته کسب سه امتیاز بودیم. توانستیم به صدر برسیم و امیدوار‌م تا پایان فصل این جایگاه که شایسته سپاهان است را حفظ کنیم.

وی در مورد اینکه آیا این مسابقه فینال نیم فصل بود، اظهار داشت:‌ پدیده تیم بسیار خوبی است. با یحیی گل‌محمدی کار کردم و می‌دانم او مربی است که دوست دارد تیم‌هایش فوتبال بازی کنند. از هواداران تشکر می‌کنم. آنها از ما به خوبی حمایت می‌کنند. دو فینال بزرگ در پیش داریم که امیدوارم تا پایان نیم فصل هواداران همینطور از تیم حمایت کنند.

کاپیتان سپاهان در مورد اینکه آیا این تیم می‌تواند قهرمان نیم فصل شود، اظهار داشت: دنبال این مسائل نیستیم. با تمام قدرت کار می‌کنیم تا صدر جدول را تا پایان فصل حفظ کنیم. باشگاه برنامه‌ریزی کرده تا بتوانیم یک جام را تقدیم هوادارانمان کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز