خبرگزاری کار ایران

نکونام: حریف سرعت بازی را کم می‌کرد/ همش از داوری می‌خوریم!

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۰۲۴

سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: آنها بسیار وقت تلف کردند و بارها بازی را از سرعت انداختند.

به گزارش ایلنا، جواد نکونام پس از تساوی بدون گل تیمش برابر نساجی در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: دیروز هم گفتم که حریف دفاع می‌کند و دنبال ضدحمله است. حریف بسیار وقت تلف می‌کرد و بارها بازی را از سرعت انداختند.

وی ادامه داد: باید از فرصت‌ها استفاده می‌کردیم. نکته مثبت این بود که اصلاً موقعیت ضدحمله به آنها ندادیم. از بازیکنانم اصلاً راضی نیستم، مخصوصا در نیمه اول. اگر کسی از ما تعریف می‌کند لطف کرده است، اما من از شرایط راضی نیستم.

نکونام خاطرنشان کرد: اگر تیمی نتیجه نمی‌گیرد همه مقصر هستند. ما خوب شروع کردیم، اما عملکرد کلی خوبی نداشتیم. بازی‌ها در لیگ واقعا سخت است.

سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر درمورد داوری این بازی خاطرنشان کرد: داوری خوب بود، اما در یک صحنه فکر می‌کنم توپ به دست بازیکن حریف خورد. نمی‌دانم دست بازیکن باز بود یا نه، اما امیدوارم ما اشتباه کرده باشیم. تنها اعتراض من به وقفه‌هایی بود که تیم حریف ایجاد می‌کرد. فکر می‌کنم نیمه اول حداقل باید 5 دقیقه وقت اضافه می‌گرفت. وقت مفید در نیمه اول حدود 20 دقیقه بود، چون بازیکنان حریف دائماً روی زمین بودند، اما ما باید آنقدر قوی باشیم که کاری به این موارد نداشته باشیم.

نکونام گفت: نیمه اول خوب نبودیم و نیمه دوم کمی بهتر شدیم، اما برای پیروزی کافی نبود. از بازیکنانم گله دارم و از آنها راضی نیستم. نیمه اول متاسفانه در باد بازی با سپاهان بودیم و همین امر موجب شد تا چندان خوب نباشیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر عنوان کرد: در نیم فصل قطعاً چند بازیکن به تیم ما اضافه خواهند شد و بازیکنانی که قدر و ارزش پیراهن نساجی را نمی‌دانند کنار گذاشته خواهند شد. امروز هواداران سنگ تمام گذاشتند و شرمنده آنها شدیم، اما بازیکنانم باید قول بدهند که این بازی را جبران کنند. آنها بازی بعدی را باید فقط و فقط بخاطر تماشاگران بازی کنند.

نکونام با بیان اینکه کم گل نمی‌زنیم و از خیلی از تیم‌ها بیشتر گلزنی کرده‌ایم، ادامه داد: امروز دفاع وسط ماشین‌‌سازی در دفاع راست بازی کرد تا جلوی حملات ما را بگیرد. آنها فقط دفع توپ می‌کردند و بازی را بسته بودند. روز گذشته هم در نشست خبری گفته بودم که این اتفاق رخ می‌دهد. نکته مثبت ما امروز این بود که به آنها اجازه ضدحمله ندادیم. تنها یک موقعیت داشتند که آن هم شوت از راه دور بود. تیم حریف در تمام بازی‌های تا دقیقه 5 یا گل زده بود یا موقعیت تک به تک داشت که برابر ما اینگونه نشد.

وی اظهار داشت: اینکه بازیکن نمی‌تواند توپ را کنترل کند، چون تمرکز ندارد حرف درستی نیست و من نمی‌توان کاری کنم و به همین دلیل گفتم که نیمه اول راضی نبودم. جلوی تیمی که اینقدر بسته بازی می‌کند نباید پاس اشتباه بدهیم. به نظر من همه چیز در زمین است و فوتبال یعنی بدن؛ وقتی می گوید مشکلات روانی این نوع بیماری است و من اعتقادی به مسائل روانی ندارم و فکر نمی‌کنم وقتی بازیکنی نمی‌تواند توپ را کنترل کند به مسائل روانی ارتباط داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر درمورد عملکرد عباس‌زاده در بازی امروز تصریح کرد: به نظر من محمد امروز خوب بود و اگر گل می‌زد بهتر هم می‌شد . کاری که ما از وی می‌خواستیم انجام داد و تا دقیقه 90 در زمین بود. مشکل ما عقب زمین بود و بخش جلوی تیم ما خوب بازی کرد.

نکونام با بیان اینکه تیم ما بحران ندارد، گفت: داوری‌ها برای ما بحران درست می‌کند.. ما دو امتیاز گرفته بودیم الان بالای جدول بودیم. شک نکنید اگر اشتباهات داوری در شرایط تیم ما تاثیرگذار است. ما فقط یک نیمه خوب بودیم و این زمان برای پیروزی کافی نیست، چون تیم حریف وقت را تلف و کاملاً بسته بازی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز