خبرگزاری کار ایران

با حضور در غرفه ایلنا؛

مظلومی: دربی مساوی شود مردم فوتبال زده می شوند / زمان من اینقدر از سرمربی تیم حمایت نشد!

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۳۴۰

به عنوان یک استقلالی آرزوی من این است که تیم بتواند با پیروزی بر پرسپولیس نیم فصل را به پایان ببرد چراکه جایگاه استقلال پنجمی جدول نیست.

سرمربی سابق استقلال تاکید کرد که اگر باز هم دربی مساوی تمام شود مردم از فوتبال زده خواهتد شد.

به گزارش ایلنا، پرویز مظلومی که با حضور در بیستمین نمایشگاه مطبوعات در غرفه ایلنا حضور یافته بود با اشاره به وضعیت غلامحسین مظلومی که مدت هاست در بستر بیماری است، گفت: این روزها غلامحسین شرایط چندان خوبی ندارد و امیدوارم که بار دیگر او را در سلامتی کامل ببینم چراکه سخت است او را با این حال دیدن؛

وی در ادامه درخصوص دربی هفتاد و نهم نیز خاطر نشان کرد: آرزوی من موفقیت استقلال است و در آستانه دربی تصمیمی برای صحبت کردن در این خصوص نداشتم ولی در نمایشگاه اکثر سالات خبرنگاران درخصوص این بازی است. امیدوارم این بازی مساوی تمام نشود چراکه اگر باز هم شاهد تساوی دو تیم باشیم مردم فوتبال زده می شوند و از بازی های استقبالی نمی کنند.

سرمربی سابق استقلال همچنین با بیان اینکه دوست دارم استقلال برنده دربی شود، افزود: به عنوان یک استقلالی آرزوی من این است که تیم بتواند با پیروزی بر پرسپولیس نیم فصل را به پایان ببرد چراکه جایگاه استقلال پنجمی جدول نیست. استقلال تیم خوبی دارد و با توجه به شرایط کنونی دو تیم استقلال می تواند برنده دربی باشد.

وی در ادامه تاکید کرد: امیدوارم بازی پر گلی را شاهد باشیم چراکه مردم گر گلی رد و بدل نشود بازی زیبایی هم نخواهند دید. امیدوارم دو تیم با تفکر تهاجمی وارد میدان شوند و شاهد گل های زیادی در این بازی باشیم.

مظلومی همچنین درباره حاشیه های تمام نشدنی برخی از بازیکنان مانند کرار و… در تیم نیز گفت: اخلاق جاسم کرار همین طوری است. فکر می‌کردم بعد از بازگشت دوباره به استقلال عوض شده، اما هنوز همانگونه رفتار می کند. این اخلاق و رفتار او تغییر نکرده و متاسفانه دربی را نیز از دست داد. او بازیکن خوبی است و هر وقت در ترکیب تیم بوده عملکرد خیلی خوبی داشته و نبودش در دربی محسوس خواهد بود.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که با وجود نتایج نه چندان خوب استقلال با قلعه نویی باز هم وی مورد حمایت مدیرعامل و هیات مدیره است، متذکر شد: من خوشحالم که از وی حمایت می کنند چراکه زمان من اینطوری نبود و از من خیلی حمایت خاصی صورت نگرفت.

سرمربی سابق استقلال همچنین در پایان گفت: امیدوارم مردم در دربی شاهد بازی خوبی باشند و از این بازی با دیدن گل های زیاد لذت ببرند و البته استقلال برنده بازی باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز