خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیر کل و سرپرست فدراسیون کارگری

مراسم تکریم و معارفه مدیر مجموعه رفاهی ورزشی سنگاچین برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۸۸۰

مراسم تکریم و معارفه رییس مجموعه رفاهی و اقامتی ورزشی سنگاچین بندر انزلی امروز با حضور مدیرکل ورزش کارگری و برخی دیگر از مسئولین ورزش کارگری در محل این مجموعه برگزار شد و از زحمات چند ساله عباس خوش اخلاق که به دلیل قانون بازنشستگی مسئولیت مجموعه را به هویدا واگذار کرد تجلیل به عمل آمد.

به گزارش ایلنا ، در این مراسم که جواد رمضی سرپرست فدراسیون کارگری ، احمد اسناوندی رییس اداره امور استراحتگاهها و مجموعه های ورزشی ، محمد جواد گل پرور مشاور فدراسیون ، حجت پهلوان مدیر امور اجتماعی و رییس هیات ورزش کارگری گیلان ، بیژن خراسانی و پرسنل مجموعه رفاهی سنگاچین حضور داشتند فرزاد حیدری مدیر کل ورزش کارگری با تقدیر از زحمات عباس خوش اخلاق در مدت مدیریتش بر محموعه سنگاچین گفت: نیروهای فعال و کاردان و دلسوز هرجا حضور داشته باشند منشاه خدمت صادقانه هستند و آرامشی که امروز بر مجموعه سنگاچین حاکم است نتیجه درایت و مدیریت خوب آقای خوش اخلاق می باشد.

فرزاد حیدری افزود: آقای خوش اخلاق انصافا مجموعه را به یک فضای مناسب و تمیز برای کارگران و کلیه مهمانان تبدیل کرد ضمن اینکه درجه کیفیت مجموعه را به حدی قابل قبول افزایش داد که اکنون به محلی برای تشکیل اردوی تیم های ملی رشته های مختلف در آمده و و در ایامی غیر از فصل تابستان مجموعه مورد استفاده این بخش ها قرار می گیرد.

حیدری اضافه کرد: برگزاری دو دوره جشنواره تفریحی ورزشی و خانوادگی کارگران به بهترین نحو ممکن نشان از ظرفیت بالای پرسنل و مدیریت مجموعه دارد و این در حالی است که تقریبا تمامی مهمانان با رضایت کامل از مجموعه خارج شدند و خاطرات خوبی را از دوره مدیریت آقای خوش اخلاق در ذهن دارند.

حیدری گفت: در هر حال پست ها و عناوین رفتنی است و آنچه می ماند کار با صداقت و ماندگار و خوب و با ارزش است و من به نمایندگی از سوی دکتر صادقی فر معاون محترم فرهنگی و اجتماعی و جامعه کارگری لازم می دانم که از زحمات آقای خوش اخلاق نهایت قدردانی را داشته باشم و خوشحالیم که فردی جانشین آقای خوش اخلاق می شود که از همین خانواده است و سالها در کنار آقای خوش اخلاق به عنوان معاون مجموعه حضور داشته و این خود یک مزیت بزرگ برای ما و پرسنل مجموعه و خود استراحتگاه است که این مسیر درست ادامه خواهد یافت.

سرپرست فدراسیون کارگری نیز با قدردانی از تلاش های صادقانه و موثر عباس خوش اخلاق گفت: اینکه در دوران مدیریت جناب خوش اخلاق کمترین چالشی به وجود نیامد و وزارتخانه و اداره کل ورزشی دغدغه ایی از بابت اداره مجموعه سنگاچین نداشتند یک اتفاق مهم و مثبت بود ضمن اینکه رضایت مهمانان از امکانات و از برخورد خوب پرسنل یک نقطه مثبت در کارنامه آقای خوش اخلاق محسوب می شود.

جواد رمضی افزود: میزبانی دو دوره جشنواره بزرگ خانوادگی که تقریبا مهمانانی از سراسر کشور حضور داشتند و این دو جشنواره توانست همه جوره رضایت کارگران و خانواده های محترم ایشان را جلب کند کار بزرگی بود و من به نوبه خودم به عنوان یک همکار از زحمات و مدیریت خوب آقای خوش اخلاق نهایت قدردانی را دارم و امیدوارم کماکان از فکر و خلاقیت وی در مجموعه کارگری استفاده شود.

در پایان مراسم حکم مدیریت مجموعه توسط فرزاد حیدری مدیر کل امور ورزشی  تقدیم آقای کیوان هویدا شد ، ضمن اینکه لوح تقدیر و هدایایی از سوی مدیرکل ورزش کارگران و سرپرست فدراسیون کارگری و پرسنل مجموعه سنگاچین به پاس خدمات بی شائبه تقدیم عباس خوش اخلاق شد.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز