خبرگزاری کار ایران

آغاز فصل جدید فعالیت‌های خواننده پاپ با «آی مردم»+صوت

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۶۶۴

امین شکرشکن (خواننده موسیقی پاپ)، فصل جدید فعالیت‌هایش را با انتشار نخستین قطعه رسمی خود با نام «آی مردم» آغاز و از انتشار موزیک ویدیو و آلبوم رسمی‌اش تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا، امین شکرشکن (خواننده موسیقی پاپ)، فصل جدید فعالیت‌هایش را با انتشار نخستین قطعه رسمی خود  با نام «آی مردم» آغاز و از انتشار موزیک ویدیو و آلبوم رسمی‌اش تا پایان امسال خبر داد و گفت که به‌زودی در برنامه «من و شما» به‌عنوان مهمان حضور پیدا می‌کند. 

شکرشکن، فصل تازه فعالیت‌های موسیقایی خود را با همکاری و حمایت محمد آینه‌چی آغاز کرده است و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پس از قطعه «آی مردم»، دو تک آهنگ دیگر نیز از او پیش از انتشار نخستین آلبوم رسمی‌اش منتشر می‌شود.

«آی مردم» از سروده‌ها و ساخته‌های پژواک انتظاری، توسط عباس بنازاده تنظیم‌شده و محمد آینه‌چی مدیریت تولید آن را بر عهده داشته است.

شکرشکن درباره نخستین قطعه رسمی‌اش گفت: این آهنگ در سبک دیپ هاوس ساخته و تنظیم‌ شده است و فضایی عاشقانه و رمانتیک دارد و با کارهای قبلی من نیز تفاوت‌های زیادی دارد و امیدوارم موردتوجه مخاطبان قرار بگیرد. همچنین موزیک ویدیو این قطعه به کارگردانی و تصویربرداری عباس بهشتی آماده انتشار است که در روزهای آینده منتشر می‌شود. 

این خواننده در مورد آغاز فصل جدید فعالیت‌هایش گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پس از انتشار تک آهنگ و موزیک ویدیو «آی مردم»، دو تک آهنگ و یک موزیک ویدیو در پروسه‌های زمانی گوناگون و پیش از انتشار نخستین آلبوم رسمی، منتشر خواهیم کرد و این قطعات در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.

او درباره نخستین آلبوم رسمی خود توضیح داد: در این آلبوم با هنرمندان سرشناس موسیقی چون عبدالجبار کاکایی، پژواک انتظاری، علی کیانی، عباس بنازاده، آرتین زمانی، محمد فلاحی و حسین پورمعصومی همکاری داشته‌ام و مراحل تولید و اخذ مجوز نیز به پایان رسیده است و تا پایان امسال نسبت به انتشار نخستین آلبوم رسمی‌ام اقدام خواهم کرد که جزییات آن را به‌زودی اعلام می‌کنم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز