خبرگزاری کار ایران

مربی جدید – باخت قدیمی؛ رئال در آستانه سرطان بدخیم

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۱۲۷

مربی جدید، همان داستان قدیمی. تیم کوچک باسک هرگز رئال‌مادرید را نبرده بود اما قهرمان چهار فصل از پنج فصل اخیر اروپا را تحقیر کرد. تنها 6435 نفر در ورزشگاه ایپوروآ حضور داشتند اما شاهد بهترین روز تاریخ باشگاه‌شان بودند. تیبو کورتوآ که در بازی عجیب بلژیک با سوییس پنج گل خورده بود، یک‌بار دیگر شب کابوس‌واری را پشت سر گذاشت و سه‌بار توپ را از دروازه‌اش بیرون آورد.

به گزارش ایلنا، سانتیاگو سولاری، مربی موقت، یک شاهکار بود اما نخستین بازی‌اش به‌عنوان مربی دائم رئال‌مادرید با فاجعه شکست 3 بر صفر برابر ایبار به پایان رسید. چهار برد پیاپی در مسوولیت موقت مربی آرژانتینی باعث شد در وقفه بازی‌های ملی قراردادی تا سال 2021 با او بسته شود اما بلافاصله رئال به همان جایی برگشت که به‌خاطرش سلف او، خولن لوپتگی شغلش را از دست داد.

این شکست همچنین یک روز بعد از آن به رئال تحمیل شد که مجله اشپیگل آلمان فاش کرد سرخیو راموس، کاپیتان رئال‌مادرید قوانین دوپینگ را نقض کرده و اگرچه باشگاه هرگونه تخطی را انکار کرد اما روی تمرکز بازیکنان اثر منفی گذاشت. ایبار قوی‌تر و جسورتر بود و نگران‌کننده برای سولاری اینکه برنامه مشخص‌‌تری برای اجرا داشت. مارک کوکوریا، ستاره سمت چپ ایبار هر سه گل را برای گونسالو اسکالانته، سرخی انریچ و کیکه گارسیا ساخت. حالا با این شکست همه رویاهایی که برای انقلاب رئال زیر نظر سولاری وجود داشت و فرصت نزدیک شدن به بارسلونا و اتلتیکومادرید در آستانه دیدارشان از بین رفته و رئال همان فصل متوسط را از سر گرفت.

ایبار با نخستین پیروزی تاریخش برابر رئال‌مادرید در یازدهمین بازی با غول اروپا و اسپانیا به رده هفتم صعود کرد. تیم باسکی با 18 امتیاز تنها دو امتیاز با تیم رده ششمی رئال فاصله دارد. راموس هم اگرچه به شکل قابل توجهی در این بازی در ایپوروآ افت نکرد اما شاید اتهام دوپینگ بعد از فینال سال 2017 لیگ قهرمانان اروپا روی هم‌تیمی‌ها اثر منفی داشت. سولاری هم حالا باید تیمش که در این فصل لالیگا پنج باخت داشته را برای بازی امشب با رم در لیگ قهرمانان از نو آماده کند؛ برای مسابقه‌ای که احتمالا صدرنشین گروه C را مشخص می‌کند.

منبع: AFP

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز