خبرگزاری کار ایران

رکورد رئال مادرید بعد از 11 سال

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۲۵۰

رئال‌مادرید سه بازی پشت سر هم گل نزده و این بدترین روند گل‌نزنی سفیدها در 11 سال اخیر است یعنی از ژانویه 2007 که فابیو کاپلو مربی‌شان بود.

به گزارش ایلنا، رئال در نخستین بازی لیگ قهرمانان با سه گل، رم را در هم شکست اما بعد از آن بازی تنها یک گل زده که در برد خفیف برابر اسپانیول به‌دست آمد. بعد از آن با سه گل مغلوب سویا شد، برابر اتلتیکومادرید بدون گل متوقف شد و حالا هم که با گل ثانیه 68 نیکلا ولاسیچ به زسکا باخت.

رئال در بازی با زسکا 26 ضربه به‌سمت دروازه حریف داشت که بیشترین تعدادشان برابر یک تیم در لیگ قهرمانان بدون گلزنی از ابتدای ثبت آمار در فصل 2004-2003 است. کاسمیرو، ماریانو دیاس و کریم بنزما در این بازی سه‌بار توپ را به تیرک دروازه زسکا زدند.

رئال بعد از تساوی بدون گل با منچسترسیتی دو فصل قبل که درنهایت به یازدهمین قهرمانی‌اش منجر شد، همواره در بازی‌هایش در لیگ قهرمانان گل زد تا اینکه این آمار بعد از 29 بازی متوقف شد.

در همان فصل 2007-2006 که با سه گل به رکرتیوو اوئلوا و با دو گل به دپورتیوولاکرونیا باخت و با رئال بتیس بدون گل مساوی شد، در لیگ قهرمانان هم با 2 گل برابر لیون شکست خورد و از آن به بعد سابقه نداشت که رئال در دو بازی ابتدایی‌اش در اروپا بازنده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز