خبرگزاری کار ایران

وزیر امور استراتژیک اسراییل:

تحریم‌های شدیدی را علیه ایران اعمال کنید

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۹۱۷

وزیر امور استراتژیک اسراییل در کنفرانسی در فرانکفورت از دولت آلمان خواست تا تحریم‌های شدیدی را علیه ایران اعمال کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از جروزالم پست،‌ گیلاد اردان، وزیر امور استراتژیک اسراییل در یک سخنرانی در کنفرانس بین المللی در فرانکفورت از آلمان خواست تا موضع تهاجمی بیشتری نسبت به ایران داشته و در یاوه‌گویی‌هایش از  ایران به عنوان صادرکننده تروریسم نام برد.

وی مدعی شد: آلمان باید موضع تهاجمی بیشتری نسبت به ایران داشته باشد و تحریم‌های شدیدی را علیه تهران اعمال کند.

  روحانی در کنفرانس وحدت اسلامی از اسراییل به عنوان غده سرطانی نام برد. اردان در یک جمع ۳ هزار نفری در اداکه یاوه‌گویی های مقام‌های رژیم صهیونیستی مدعی شد: تاریخ به ما آموخته است که تهدیدات ضدانسانی از جانب رهبران متعصب و صادرکنندگان ترور که آرمان‌های برتری‌جویانه  دارند، باید جدی گرفته شود.

اردان به مهمترین مسائل ژئوپلتیک اسرائیل از جمله ایران، غزه و تحریم‌ها اشاره کرد..

وی با طرح اظهارات بی‌اساس خود گفت: باید هدف مشترک ما تغییر رفتار ایران باشد و مدعی شد: مجبور کردن ایران به تغییر در رفتار خود برای ایمنی اسرائیل، مردم ایران و مردم اروپا ضروری است.

وزیر امور استراتژیک اسراییل گفت: تا زمانی که دولت ایران از عبارت‌هایی مانند «مرگ بر اسرائیل» استفاده کند و آنها را روی موشک‌های بالستیک خود نمایش دهد، حزب الله همچنان به تهدید اسرائیل با ده‌ها هزار موشک ادامه دهد، اسراییل برای حفاظت از خود تلاش می‌کند.

وی همچنین از متحد خود آلمان خواست که در مبارزه با جنبش تحریم رژیم صهیونیستی مشارکت کند، دولت‌ آلمان اقداماتی را برای اطمینان از این که بودجه عمومی به طرح‌های بی دی اس منتقل نمی‌شود، انجام داده است. بانک‌های آلمانی حساب‌های جنبش تحریم اسرائیل را بسته‌اند، و رسانه‌های آلمانی حاضر به پخش برنامه‌های راجر واترز نشده‌اند. هر وقت که آهنگ‌های او را در رادیو گوش می‌کنم شبکه را عوض می ‌نم،. یهودستیزی و نژادپرستی هرگز بخشی از برنامه‌های ما نخواهد بود

وزیر امور استراتژیک اسراییل در ادامه گزافه‌گویی‌های خود مدعی شد: اتحادیه اروپا هرگز سازمان‌هایی را که باعث ترویج نژادپرستی می‌شوند، تأمین مالی نمی‌کند، پس باید از حمایت مالی از سازمان‌هایی که تحریم‌های علیه دولت اسرائیل را ترویج می‌دهند، اجتناب کرد . آلمان می‌تواند راه متوقف کردن جریان کمک‌های مالی به این سازمان‌ها را مدیریت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز