خبرگزاری کار ایران

وزیرکشور اعلام کرد‎؛

رایزنی با پاکستان برای آزادی سربازان ربوده شده ایرانی

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۸۲

منطقه ما امن است و از پاکستان خواسته‌ایم با جدیت با این مسایل برخورد کند، در غیر اینصورت با ورود به عمق خاک این کشور امنیت را ایجاد می‌کنیم.

وزیر کشور با بیان اینکه اقدامات لازم در مورد وضعیت پنج سرباز ربوده شده صورت گرفته، افزود: چندین ملاقات با پاکستانی‌ها در این مورد داشته‌ایم و امروز نیز نیروهای ما برای ملاقاتی دوباره به پاکستان می‌روند.

به گزارش ایلنا‏، عبدالرضا رحمانی فضلی» در حاشیه دومین همایش منطقه‌ای شبکه سازی سازمان‌های مردم نهاد در حوزه مبارزه با مواد مخدر در جمع خبرنگاران افزود: ربودن این تعداد سرباز ناراحت کننده است زیرا جانفشانی‌های این عزیزان در منطقه صفر مرزی موجب امنیت و در عین حال افزایش اقتدار ایران در منطقه می‌شود.

وی گفت: متاسفانه پاکستان و افغانستان تسلطی بر مناطق مرزی خود ندارند و این امر موجب شده که اشرار و قاچاقچیان دست به اقداماتی بزنند.

وزیر کشور ادامه داد: منطقه ما امن است و از پاکستان خواسته‌ایم با جدیت با این مسایل برخورد کند، در غیر اینصورت با ورود به عمق خاک این کشور امنیت را ایجاد می‌کنیم.

رحمانی فضلی با بیان اینکه نگاه دولت «تدبیر و امید» در حوزه مبارزه با مواد مخدر توجه به ظرفیت‌های اجتماعی است، افزود: باید در جامعه و در بحثضد اعتیاد، از مردم کمک بگیریم و تشکیلات مرتبط با آن را ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه در حوزه مبارزه با مواد مخدر مشکل بودجه‌ای وجود ندارد، ادامه داد: باید از ظرفیت‌های اجتماعی استفاده کنیم و با توجه به اینکه در سال آینده(۱۳۹۳) بودجه مبارزه با مواد مخدر افزایش یافته، باید بهره وری را ارتقا دهیم.

وزیر کشور از رسانه‌ها خواست که در بحثآگاه سازی، بیشتر فعالیت کنند.

رحمانی فضلی در مورد برگزاری همایشی منطقه‌ای نیز گفت: این همایش فرصتی است که تجربه خود را در اختیار شرکت کنندگان قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه خواهان کمک سازمان‌های بین المللی در حوزه مبارزه با مواد مخدر هستیم، تصریح کرد، باید شبکه‌ای به هم پیوسته با حمایت کشورهای منطقه در این زمینه ایجاد شود تا در حوزه مبارزه با مواد مخدر موفق باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز