خبرگزاری کار ایران

ثبت‌نام کنکور دکتری از سه‌شنبه آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۲۳۰

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی (نیمه متمرکز) سال ۹۸ از روز سه شنبه ششم آذر آغاز می شود و در روز دوشنبه ۱۲ آذر پایان می‌پذیرد.

حسین توکلی (مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور) در این باره به خبرنگار ایلنا گفت: ثبت نام برای آزمون دکتری تخصصی نیمه متمرکز سال ۹۸ برای پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، شبانه، دانشگاه پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی، موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌های سراسر کشور از روز سه شنبه ۶ آذر از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور  آغاز می‌شود. مهلت ثبت نام روز دوشنبه ۱۲ آذر پایان می‌پذیرد.

توکلی افزود: ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی سال ۹۸  در ۷ گروه آموزشی و ۲۴۵ کد رشته امتحانی صورت می‌گیرد.

وی افزود: از ۲۴۵ کد رشته امتحانی ۶۲ کد رشته در گروه علوم انسانی، ۴۶ کد رشته در گروه علوم پایه، ۶۰ کد رشته در گروه فنی مهندسی، ۳۵ کد رشته در گروه کشاورزی و منابع طبیعی، ۷ کد رشته در گروه هنر، ۲۶ کد رشته در گروه دامپزشکی و ۹ کد رشته در گروه زبان‌های خارجی پذیرش دانشجو دارند.

توکلی خاطرنشان کرد: داوطلبان واجد شرایط می‌توانند با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام که همزمان با آغاز ثبت نام روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و همچنین اطلاعیه تکمیلی سازمان سنجش که امروز شنبه سوم آذر در سایت سازمان منتشر می‌شود، در مهلت تعیین شده شخصا به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز