خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور زنجان خبر داد:

آغاز انتخاب رشته بدون کنکور پیام نور

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۶۲۱

انتخاب رشته تحصیلی بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور از ۱۰ آبان ماه آغاز شد.

مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور زنجان، گفت: داوطلبان متقاضی ثبت نام و انتخاب رشته لازم است پس از مطالعه دفترچه راهنما وبراساس توضیحات مندرج دردفترچه با مراجعه به سایت سازمان سنجش درمحدوه زمانی ثبت نام نسبت به پرداخت وجه ثبت نامی اقدام وسپس انتخاب رشته کنند.

به گزارش به گزارش ایلنا از زنجان، ثبت نام شرکت در گزینش رشته‌های بدون کنکور به صورت اینترنتی و ازطریق سایت سازمان سنجش کشور به آدرس www. sanjesh. org تا ۱۷ آبان ماه ادامه دارد.

براساس قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی مصوب ۱۰ شهریورماه ۹۲ مجلس شورای اسلامی داوطلبان واجد شرایط می‌توانند برای شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی کنکور ۹۳ این دانشگاه‌ها براساس سوابق تحصیلی اقدام کنند.

با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام در این روش به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان متقاضی ثبت نام و انتخاب رشته لازم است پس از مطالعه دفترچه راهنما وبراساس توضیحات مندرج دردفترچه با مراجعه به سایت سازمان سنجش درمحدوه زمانی ثبت نام نسبت به پرداخت وجه ثبت نامی اقدام وسپس انتخاب رشته نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز