خبرگزاری کار ایران

آلومینیوم - ملوان؛ یکی برای صدر دیگری برای فرار از قعر

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۰۷۲

تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و ملوان بندر انزلی از ساعت 14:15 شنبه 3 آذر ماه در استادیوم امام خمینی (ره) اراک به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال آلومینیوم اراک در سه هفته اخیر لیگ یک کشور قشقایی شیراز را در شیراز و با تساوی بدون گل متوقف کرد و کارون اروند خرمشهر را در استادیوم امام خمینی (ره) اراک با نتیجه دو بر یک مغلوب کرد و هفته گذشته در دیداری عجیب نتیجه را چهار بر یک به مس رفسنجان واگذار کرد.

در سوی دیگر میدان تیم ملوان بندر انزلی در سه هفته اخیر لیگ یک در خانه خود به مصاف اکسین البرز رفتند که این بازی بدون گل به پایان رسید و در هفته دوازدهم در تهران و با نتیجه دو بر یک مغلوب ملوان شد و هفته گذشته هم تیم مدعی مس کرمان را با تساوی بدون گل متوقف کرد.

آلومینیوم اراک در پایان هفته سیزدهم با 19 امتیاز در رده پنجم قرار دارد و ملوان انزلی که شش امتیاز این تیم توسط فیفا کسر شده است با شش امتیاز در رده پانزدهم جدول رده بندی مسابقات لیگ یک قرار دارد.

ربیعی در این دیدار پوریا آریا کیارا به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. در مقابل نیز تیم ملوان سعید سالارزاده را به دلیل محرومیت و  دانیال ماهینی، وحید حیدریه، سید جلال رافخایی‌و مهیار نوری را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

ملوان در این فصل پوست اندازی کرده و با حضور پژمان نوری و مازیار زارع حریف بسیار سختی برای شاگردان ربیعی خواهد بود.

دیدار فردای آلومینیوم اراک و ملوان انزلی رامحمد باقر پورباقر ،محمدرضا فتحی ، علی رعیت و شبیر بهروزی قضاوت خواهند کرد و ناظر داوری این دیدار نیز علی نقی مصطفی نژاد خواهد بود.

باید تا پایان این دیدار منتظر ماند و دید که شاگردان ربیعی سومین پیروزی پیاپی خانگی خود را کسب میکنند یا این ملوانان هستند که با سه امتیاز اراک را ترک میکنند، شاید هم تساوی حاصل تلاش دو تیم باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز