خبرگزاری کار ایران

هفته نهم لیگ دسته اول

آلومینیوم اراک - خونه به خونه؛ بابلی‌ها در فکر فرار از منطقه خطر

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۷۶۵

تیمهای فوتبال آلومینیوم اراک و خونه به خونه بابل از ساعت 15 فردا یکشنبه 6 آبان ماه در استادیوم پانزده هزار نفری امام خمینی (ره) اراک به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال آلومینیوم اراک که در هفته نهم رقابت ها با قرعه استراحت رو به رو شده بود، هفته هشتم را با تساوی دو بر دو مقابل شاهین شهرداری بوشهر به پایان رساند و نماینده بابل هم در دو دیدار گذشته خود با سه گل مغلوب حریف خود مس کرمان شد و شاهین شهرداری بوشهر را با تساوی بدون گل متوقف کرد. 

اراکی ها که به دنبال بازگشت به جمع مدعیان هستند،  باید در دیدار فردا هر سه امتیاز را کسب کنند تا با روحیه ای بالا به دنبال رسیدن به موفقیت باشند و بابلی ها هم برای فرار از منطقه خطر چاره ای جز کسب امتیاز در خانه آلومینیوم ندارند. 

این دو تیم  شش بار به مصاف هم رفته اند که اراکی ها دو بار پیروز شده و یک بار هم مغلوب حریف خود شده اند و سه دیدار دیگر نیز با تساوی به پایان رسیده است. 

دیدار فردای آلومینیوم اراک و خونه به خونه بابل را مهدی جبرئیلی با کمک مهدی سیفی و عبدالعلی شکرگزار قضاوت خواهد کرد و ناظر این دیدار هم حمید نظری خواهد بود.

حال باید دید کدام یک از دو تیم فاتح دیدار حساس فردا خواهند بود، شاید هم تساوی پایان کار دو تیم در دیدار فردا باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز