خبرگزاری کار ایران

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

تقدیر سالاری از مسئولان و عوامل اجرایی راه اندازی شبکه ریلی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۸۱۱

استاندار گیلان علاوه بر ریاست جمهوری و معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ، از همه مسئولان استان و مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط در اجرای این پروژه تشکر کرد.

به گزارش ایلنا از رشت،استاندار گیلان در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی از ورود اولین قطار مسافربری به گیلان اظهار داشت: طی دو تا سه ماه آینده با حضور رئیس‌جمهور به گیلان افتتاح رسمی برای استفاده عموم مردم محقق می شود.

وی با اشاره به بخش‌های تکمیلی این پروژه افزود: پروژه اتصال راه آهن قزوین- رشت به انزلی عملا آغاز شده و مسیر بعدی آستارا است که مسیر کریدور شمال جنوب را تکمیل و ما را به آسیای میانه و همچنین خلیج فارس را به خزر و شبکه ریلی ما را به اروپا متصل می کند.

نماینده عالی دولت در گیلان بر لزوم توسعه زیرساخت های حمل و نقلی در گیلان به منظور تقویت اقتصاد داخلی و نیز توسعه گردشگری تاکید کرد و افزود: کاهش بار ترافیکی محورهای مواصلاتی و کیفیت افزایی به جریان سفر در کنار ارائه خدمات مطلوب به گردشگران آبادانی استان و افزایش اشتغال پایدار را به همراه دارد.

 سالاری در پایان علاوه بر ریاست محترم‌جمهوری و معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، از همه مسئولان استان و مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط در اجرای این پروژه تشکر کرد و گفت: نقش استانداران قبلی و کسانی که در ایام گذشته برای اجرای پروژه راه آهن تلاش کردند نیز شایسته تقدیر هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز